קופ”ח מאוחדת עם הפנים לעתיד-בסניף מאוחדת בקדמת ראשון קלטו מכשיר אולטרה סאונד חדשני ומהפכני בטכנולוגיה מתקדמת

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון

קופת חולים מאוחדת, המרכז הרפואי קדמת ראשון בראשון לציון, התחדשה עבור ציבור המבוטחות בעיר במכשיר אולטרה-סאונד חדשני בעל טכנולוגיה מתקדמת.

בצד ימין למכשיר- דרור יקיר, מנהל המרכז הרפואי קדמת ראשון. משמאל: יאנה קיסר, טכנאית אולטרסאונד גניקולוגי, אירינה חנוכה, אחות אחראית במרכז לבריאות האישה,שרית פישמן, מזכירה אחראית במרכז לבריאות האישה ואהובה בירנבאום, טכנאית ראשית קופ”ח מאוחדת. צילום: באדיבות מאוחדת מחוז דרום.


אהובה בירנבאום, טכנאית ראשית של מרפאת מאוחדת: “הלקוחות מקבלות שירות כפול ואיכותי- גם שירות רפואי,VIP כמו בבית החולים וגם מכשיר זמין ונגיש יותר בסניף הקרוב לביתן”. המכשיר שהוצב בראשון לציון הינו חלק ממהלך מוצלח של קופת חולים מאוחדת לרכישת 29 מכשירים חדישים ביותר.


בשורה לנשות ראשון לציון והסביבה: לפני שבועות ספורים, רכשה קופת חולים מאוחדת 29 מכשירי אולטרה סאונד Voluson מדגם E10. מדובר במכשיר חדשני, בעל יכולות טכנולוגיות מהמובילות בעולם, הכוללות עיבוד תלת מימד עם יכולת הדמיה גבוהה ואיכותית המעניקה למטופלות חווית שירות איכותית ומקצועית כאחד. בנוסף, קיימות במכשיר פונקציות נוספות אשר מאפשרות איתור וזיהוי מוקדם של סיבוכים רפואיים אפשריים.

המכשיר מיועד עבור נשים המבקשות לבצע בדיקות סקר ובדיקות גניקולוגיות.
חלק מהמכשירים החדישים, החלו לפעול לטובת מבוטחות קופת החולים לפני כשבועיים בעשרה סניפי מאוחדת ברחבי הארץ, מתוכם גם המכשיר הפעיל במרכז הרפואי בקדמת ראשון. המכשיר כלול בסל הבריאות ודורש הפנייה מרופא נשים.


אהובה בירנבאום – טכנאית ראשית בקופ”ח מאוחדת מספרת: “במקום לשלוח את המטופלות לבתי החולים השונים ברחבי הארץ – הבאנו את המכשור, השירות והרמה של בתי החולים עד לקהילה. המטופלות שלנו יקבלו כעת שירות פרטי במקום מגוריהן”.


ד”ר הוד אדוארד מומחה למיילדות וגינקולוגיה, המפעיל את המכשיר במרכז לבריאות האישה ב”קדמת ראשון” בראשון לציון מוסיף: “המכשיר החדש הוא המרצדס של הטכנולוגיה ובעל תכונות ופונקציות רבות. הוא מצויד בכל השכלולים האפשריים, בעל רזולוציה מצוינת, דרכו ניתן לראות ברור יותר מהמכשירים הקיימים. בנוסף, הוא מאפשר לדלג מפעולה אחת לשנייה בקלות. הלקוחות מתרשמות מהחדות של התמונות, היבט שמקשר את האישה לתינוק וגורם לה לזהות את הדמיון של הילד לבני המשפחה הקרובים. רוב הנשים מגיעות לסקירה בעיקר בשביל התמונות, כך שיוצא שהן מגיעות לבדיקה אבל יוצאות עם בוק”.


עבור נשות העיר ראשון לציון והסביבה, מדובר בשיפור השירות הרפואי הנדרש במהלך הריון. כך למשל, הליך של סקירה מכוונת הדורשת אולטרה-סאונד מאוד ספציפי לאיבר נדרש, היה ניתן לבצע רק בבתי חולים מחוץ לעיר. היום, עם רכישת המכשיר יהיה ניתן לבצע את הבדיקה המורכבת הזו במרפאה.


דרור יקיר, מנהל המרכז הרפואי קדמת ראשון בראשון לציון בירך על המהלך ואמר: “הוספת המכשיר החדשני עבור מבוטחות הקופה, הינה בשורה המעידה על שורת מהלכים שנעשו על מנת לשפר את חווית השירות במרכז הרפואי. לאחרונה הוספנו ושיפרנו שירותים רבים, בהם שירותים מקוונים למבוטחים, הגדלנו את הצוותים הרפואיים, שיפרנו את זמינות התורים והתנענו מתוכנית רחבה לקידום בריאות מבוטחינו ותמיכת אורח חיים בריא. מכשיר האולטרה-סאונד החדש, מאפשר למבוטחות להנות משירות רפואי מתקדם מבלי לצאת מחוץ לעיר”.

השארת תגובה