מהגולן לראשון לציון: Meat Shop חנות בשר ייחודית בה תיהנו מבשר טרי מגידול מקומי ישראלי, שירות מקצועי ומשפחתי, חווית קנייה נהדרת ומגוון בשרים עצום לבחירתכם!

Meat Shop היא חנות בשר משפחתית בשמוטקין 8 ראשון לציון, המתמחה בבשרים טריים מגידול מקומי ישראלי ובעלת חווית קנייה מיוחדת עם שירות מקצועי ואדיב מאוד. המשפחה בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום.

רקע כללי על Meat shop:

חנות הבשר Meat shop הוקמה בשנת 2020 כעסק משפחתי ע”י רועי מואב יליד ראשון לציון והמנהל של העסק עד היום, מאז ומתמיד רועי התעניין בתחום המזון והבשר ועוסק בו מעל ל-20 שנה.

בחנות או אונליין Meat shop מבטיחים חווית קניה אחרת שלא תמצאו בהרבה מקומות אחרים עם שרות מקצועי ואדיב והמלצות מהצוות המיומן לבחירת נתחי בשר מתאימים לכל לקוח.

המגוון העצום שלהם של בשר ועופות ירשים כל אחד ואחת שמגדירים את עצמם אוהבי בשר.

בתמונה רועי מואב יליד ראשון לציון ומנהל Meat Shop

הייחודיות של Meat shop:

בחנות תהנו מבשר ועופות באיכות גבוהה מאוד וטריות נהדרת, הבשר של Meat Shop מגיע היישר מרמת הגולן מגידול מקומי ישראלי הנותן ארומה מיוחדת ושומר על הבשר טרי ונקי.

בנוסף יש להם נתחי בשר מעניינים ולא סטנדרטיים הגורמים לאוהבי בשר אמיתיים להזיל ריר! החיתוך נעשה במקצוענות לנתחים אקזוטיים ומיוחדים.

צוות הקצבים מקצועי ביותר ובעל ניסיון עשיר בתחום, מסביר פנים נותן שירות והסבר על הבשר וכיצד לטפל בו ולהכינו.

בחנות תמצאו מחירים נוחים לכל כיס למרות שוק הבשר הרותח בכל העולם, תוכלו ליהנות מבשר איכותי ולא לקרוע את הכיס.

המוצרים:

בחנות תמצאו מגוון עצום של בשרים איכותיים וטריים מגידול מקומי ישראלי, בשר בקר ועגל, המבורגרים, קבבים, נקניקיות, טלה, כבש, עוף אווז, נתחים אקזוטיים ועוד המון סוגים מיוחדים, מובחרים ואיכותיים.

בנוסף לבשר תוכלו למצוא גם מגוון גדול של מוצרים משלימים ומבחר של יינות.

מבצעים והטבות:

ב-Meat Shop תמצאו מבצעים שווים כל הזמן, ישנן הטבות לקונים מעל סכום מסוים, קבלת אביזרים מיוחדים במתנה ועוד…

החנות מזמינה אתכם להגיע ולקנות וליהנות ממחירים סבירים מאוד ביחס לשוק.

על הלקוחות והיחס ללקוחות:

בחנות תפגשו צוות מקצועי, אדיב, נחמד וסבלני. הצוות ממליץ על נתחים מיוחדים ומתאים לכם באופן אישי את הבשרים המתאימים. לקוחות אוהבים להגיע לחנות או לרכוש מהאתר ומגיעים מהעיר ומחוצה לה.

ציטוט של לקוח מהרשתות החברתיות בנוגע לנתח שרכש בחנות: “לכל מי שחובב ואוהב בשר אני חייב לומר שהנתח הזה של הדנבר ואגיו שקניתי אצלם פשוט מדהים. יש לו טעם חזק של בשר, היחס והחיבור הדיי אחיד בין השומן לבשר יוצר מרקם מיוחד שמתפוצץ בפה , אין ספק שאני ממליץ בחום על החנות ובמיוחד על הנתח הזה .כן ירבו👏👏👏

קישורים ודרכי תקשורת – Meat Shop ראשון לציון:

קישור לאתר הרשמי – meats-shop.co.il
עמוד האינסטגרם – rishon_meat_shop
עמוד הפייסבוק – Meat Shop
כתובת החנות- שמוטקין 8 ראשון לציון
טלפון למשלוחים- 03-634-4401

3 תגובות

  1. ronit הגב

    הי….האם הבקר גודל ללא אנטיביוטיקה והורמונים?תודה

  2. אלון מואב הגב

    חבל שהחנות נסגרה

השארת תגובה