מרכז צעירים בעיריית ראשון לציון העניק מלגות למאות סטודנטים תושבי העיר

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון לציון

בטקס חגיגי שנערך במכללה למינהל במעמד ראש העיר, מ”מ ליאל אבן זוהר, וסגנו איתי מתיתיהו מחזיק תיק הצעירים, הוענקו מלגות לימודים למאות סטודנטים, תושבי ראשון לציון.

משמאל: סגנית ראש העיר ליאל אבן זהר, ראש העיר רז קינסטליך וסגן ראש העיר איתי מתיתיהו. צילום: פרטי

עיריית ראשון לציון מעניקה מדי שנה מאות מלגות לימודים מסוגים שונים לסטודנטים, כאשר חלקן בשיתוף עם עמותות וגופים ציבוריים. מטרת המלגות היא לעודד סטודנטים ללמוד לימודים גבוהים ולהרחיב את השכלתם, וכן להקל עליהם כלכלית בלימודיהם. כל המלגות, דורשות מהסטודנטים 140 שעות התנדבות בקהילה, ביותר מ-100 מסגרות בעיר.

על הבמה סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים איתי מתיתיהו. צילום:פרטי.

איתי מתיתיהו – סגן ראש העירייה ומחזיק תיק נוער וצעירים: “מלגה היא לא רק כלי לעידוד הלימודים וסיוע כלכלי לנזקקים, היא יכולה גם להוות הזדמנות לשינוי אישי והיכרות עם תחום ההתנדבות, הנתינה והעשייה העירונית. כסגן ראש העיר שאמון על תחום הסטודנטים, ביכולתי ולהשפיע ולסייע לאותם הצעירים בזמן הלימודים האקדמיים.

מתחבר לצעירים, ראש העיר רז קינסטליך. צילום:פרטי.

עיריית ראשון לציון מאמינה גדולה בחינוך ומשקיעה בכך משאבים רבים. אנו שמחים לסייע לסטודנטים, שהם תקוותנו לעתיד טוב לעיר ולמדינה, ואני מאמין כי הם יהיו ממובילי החברה שלנו בשנים הבאות. בהזדמנות זו חשוב לי להודות לכל השותפים שלנו בהנהלת המכללות, לרכזי התוכניות ולצוות המקצועי ביחידת הצעירים ובעיריית ראשון לציון.

המתנדבים היקרים. צילום:פרטי

השארת תגובה