ראשון לציון מחזקת את העסקים המקומיים: תערוך הפנינג קהילתי מיוחד לרגל החגים

ירידקל’ה – יריד יוצרים, אמנים ובעלי עסקים מקומיים – יתקיים ביום חמישי (15 בספטמבר) בשדרת הדקלים. ביריד יוצעו למכירה פריטי אופנה, מוצרי טיפוח, תכשיטים ויצירות אמנות שהוכנו על ידי תושבות ותושבים שאינם מחזיקים בחנות פיזית. ראש העירייה, רז קינסטליך: “זוהי עוד דרך בה אנו פועלים על מנת לתמוך בעסקים המקומיים ולגבש את הקהילה הנפלאה שלנו”.

עיריית ראשון לציון ממשיכה לפעול למען חיזוק בעלי העסקים המקומיים. ביום חמישי הקרוב (15 בספטמבר) בין השעות 16:00 – 20:00 יתקיים זו הפעם השנייה ירידקל’ה – יריד יוצרים ואמנים מיוחד בשדרת הדקלים, סמוך לבניין העירייה בו יוצעו למכירה פריטי אופנה, מוצרי טיפוח, תכשיטים ויצירות אמנות שהוכנו על ידי תושבות ותושבים שאינם מחזיקים בחנות פיזית. מדובר באירוע משותף של האגף לקידום עסקים והאגף לפיתוח קהילתי של מינהל קהילה שנועד לתמוך בפעילותם של העסקים בראשון לציון. היריד יפעל לצד הפנינג קהילתי חגיגי מלא הפתעות למשפחות וילדים בגן המושבה, בסימן החג, שיתקיים עד השעה 19:00.

ראש העירייה, רז קינסטליך:

“עיריית ראשון לציון שמה לה למטרה לעזור לעסקים הקטנים והבינוניים בעיר, מתוך הבנה שהם אלה שמניעים את גלגלי הכלכלה המקומית. זאת עוד דרך בה אנו פועלים על מנת לתמוך בעסקים המקומיים ועל מנת לגבש את הקהילה הנפלאה שלנו. אני מזמין את תושבות ותושבי ראשון לציון להביע סולידריות חברתית ולהתחדש לפני החגים, ועל הדרך גם לסייע לעסקים מקומיים קטנים”.

אפרת אברמוביץ’, משנה לראש העירייה ומחזיקת תיק קהילה, מסרה:

“הקהילה בראשון לציון הוכיחה לאורך השנים האחרונות כי היא מסייעת לעסקים הקטנים בעיר. היריד שיתקיים הוא דרך נוספת לעזור לאותם עסקים קטנים, ולתת להם במה תוך שילוב הקהילה העירונית ויצירת הקשר בין התושבים. אני בטוחה כי היריד יקדם את בעלי העסקים והתושבים שיגיעו ייהנו מהפנינג ויוכלו לרכוש מוצרים חדשים. אני מאחלת לכולם שנה טובה ומתוקה”.

באגף קידום עסקים במינהל קהילה בעירייה מציינים כי מאחר ומטרת היריד היא חיזוק העסקים המקומיים לפני החגים בקניית מוצרים ומתנות ע”י תושבי העיר, עלות הצבת הדוכנים מסובסדת ע”י העירייה לבעלי עסקים תושבי העיר. מדובר בעלות סמלית של 50 ₪ בלבד, הזולה באופן משמעותי מעלות דוכן בירידים דומים. כ-50 בעלי עסקים תושבי העיר יציגו את מרכולתם ויצירותיהם בדוכנים ביריד בתחומים שונים הכוללים אופנה ואקססוריז, וינטג’ ויד שנייה, תיקים, תכשיטים, פריטי יצירה ואמנות, טיפוח ויופי.

כזכור, החל מפרוץ מגפת הקורונה עיריית ראשון לציון סייעה רבות לבעלי העסקים בעיר. בין היתר העניקה העירייה תכנית האצת עסקים שסייעה להם להטמיע תפיסות עבודה חדשניות בעסק. בנוסף, יזמה העירייה פטור מאגרת שילוט עד 2.5 מ”ר, פרסום עסקים מקומיים באתר העירוני, רכישת שוברי קנייה מבתי עסק מקומיים עבור עובדי העירייה, הובילה קמפיינים להטבות בתי עסק לפני חגים, סיירת דיגיטלית של בני נוער שעברה בין בתי עסק וסייעה להם להקים דפי פייסבוק ואינסטגרם לעסק על מנת לאפשר להם להתרחב במכירה ברשת ועוד.

השארת תגובה