נציג ש”ס בועדות העירוניות בראשון לציון מבקש להציב עץ אשוח ברחבת העירייה, מה קרה לרב ,חבר המועצה ויו”ר ש”ס אריה כהן ?

בשבועות האחרונים רמת השיח בקבוצות הוואצאפ העירוניות, וקבוצות הפייסבוק יורדת עד מאוד, ראש העיר רז קינסטליך וחבריו להנהלת העירייה מושמצים על ידי מספר פעילים מועט וחברי מועצה מהאופוזיציה שמנסים להוסיף שמן למדורה וכמובן להרוויח פוליטית מנסיונות אלו ללא הצלחה יתרה, וגורמים לגולשים רבים להתנגד לדרך זו של השתלחות ,לעזוב קבוצות שבהן השיח הפך רדוד.

מאז נפרד חבר מועצת העיר ויו”ר ש”ס בעיר אריה כהן מהקואליציה ועבר לאופוזיציה הוא מחפש דרכים מקוריות לתקוף את חברי הנהלת העיר ובמיוחד את ראש העיר רז קינסטליך.

אחת הדרכים השנויות במחלוקת אפילו על ידי חבריו ותושבי העיר היתה למנות תושב העיר בשם ולד קפוסטין לנציג סיעת ש”ס בועדות העירוניות מהלך שגרם ל”הרמת גבה” אצל הרבה מתושבי העיר, ואכן לא עבר זמן רב והגיע הדרישה של ולד קפוסטין כמו גם בשנה שעברה והיא להעמיד עץ אשוח מקושט למרגלות בניין העירייה עם שוק תוסס ומוסיקה כדי שתושבי העיר דוברי הרוסית יוכלו לחגוג את סיום השנה האזרחית כפי שחגגו בארצות מוצאם. בדרישתו ולד קפוסטין נציג ש”ס עשה הקבלה לחגיגת הגאווה שנערכה ברחבת העירייה לפני מספר חודשים וטען כי זו אפלייה וחובה להעמיד את עץ האשוח ברחבת העירייה. בינתיים בקשתו לא התקבלה ובש”ס הארצית שוקלים איך להגיב בנושא הרגיש.

במקביל ל”רעש” שמייצרת דרישתו של קפוסטין חבר המועצה אריה כהן לא נח והגדיל לעשות כשהחל לגלוש בקבוצות הוואצאפ העירוניות כגולש מצטיין המגיב לכל הודעה שנרשמת ובמקביל עונה בקבוצות רבות

אבל נשאלת השאלה הגדולה מה קרה לרב ,חבר המועצה ויו”ר ש”ס בעיר אריה כהן?

מימין- ולד קפוסטין. צילום:מתוך עמוד הפייסבוק הציבורי שלו. משמאל- אריה כהן. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק שלו,”בני מלכים”.

האם הפרידה מלשכת סגן ראש העיר או הפרידה מהקואליציה גרמה לו להתחיל ולדרדר את השיח הציבורי לשפל חדש ?

מה קרה לרב המכובד שהתחיל לדבר לכאורה כתגרן בשוק ? לכנות את ראש העיר האהוב והפופולרי רז קינסטליך בשמות גנאי, תושבי העיר, הגולשים המומים והאפקט אותו ביקש לקבל התהפך ובמקום שיצטרפו אליו למחאה ולניבולי הפה הם מוחים , עוזבים קבוצות ומנסים להגיב לאריה כהן שלא מוותר וממשיך ביתר שאת תוך שהוא מסיים את תגובותיו באוהב, בברכות וכו’ כדי לנסות למתן את דבריו הקשים.

התשובה כנראה לכל ההתנהגויות הללו די פשוטה , פופוליזם, ניסיון פשוט להרוויח נקודות ולזכות באהדת התושבים , ניסיון פוליטי די מכוער לצבור קהל מצביעים נוסף לקראת הבחירות שיתקיימו בתוך פחות משנה.

מצורפות מבחר(צילומי מסך) ציטטות מפיו ה”מפיק מרגליות” של יו”ר ש”ס אריה כהן,לקרוא ולא להאמין:

(מתוך קבוצות הוואצאפ של מיכאל פרי):

השארת תגובה