הישג אדיר לאילנית הרוש חברת מועצת העיר ראש סיעת מרצ

חברת מועצת העיר אילנית הרוש(מרצ) מדווחת: ” העיר ראשון לציון שומרת על כוחה מבחינת הניקוד במדד הערים החופשיות של ישראל חופשית לשנת 2022. זוהי בשורה נהדרת מבחינת העיר, אבל כמובן שהמקום השביעי בסך הכל בדירוג השנה מציב לנו קריטריונים ברורים לשיפור לשנים הבאות.”

חברת מועצת העיר אילנית הרוש. צילום:פרטי.

בקטגוריות רבות קיבלנו את הדירוג המקסימלי. אני גאה במיוחד, כמחזיקת תיק הלהט”ב, על הציון 10/10, כבר שנה שלישית ברציפות, על יחס העירייה לקהילת הלהט”ב. ציון מקסימלי בקטגוריית הנישואים האזרחיים בזכות מרשם הנישואים העירוני שהובלתי להקמתו. ציון מקסימלי של 9/9 בפלורליזם דתי. נושא אשר עם כניסתי לתפקיד קיבל רק 3/9 ובמהלך שנות כהונתי במועצת העיר הורחב הפלורליזם הדתי בעיר. ואלו כמובן לא הקטגוריות היחידות.

נושא לשיפור בעתיד היא התחבורה ציבורית בשבת, שבה העירייה לא קיבלה ציון גבוה, וגם הציון שמתקבל הוא בזכות מוניות שירות מעטות שעוברות בעיר ופרויקט שבוס במימון פרטי. חובה עלינו להצטרף למיזם כדוגמת “נעים בסופ”ש” ולהנגיש את התחבורה הציבורית לכולם, גם בשבת.

לסיכום יש לנו הרבה סיבות להיות מרוצים מהדירוג ואני גאה על התרומה שהיתה לכך, יחד עם המחויבות שלי לכך שהעיר תלך ותשתפר ותהיה אפילו יותר חופשיה.

תגובה אחת

  1. קפוסטה יעקב הגב

    מקום גבוה ורב לבושה וחישוב מסלול מחדש !!!
    ראשון לציון של פעם היתה גאה בתרומתה לזהות הציונית-יהודית של מדינת ישראל !!!
    וכיום…

השארת תגובה