השבוע בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה בראשון לציון החלו את אירועי WIZO MOR האסיפה של ויצו העולמית

קניון רוטשילד ראשון לציון

שבוע WIZO MOR יצא לדרך– ויצו פתחה השבוע בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה בראשון לציון את אירועי WIZO MOR האספה הכללית של ויצו העולמית, אירוע בינלאומי במסגרתו מארחת ויצו את נציגות הפדרציות מחו”ל (20 מתוך 37 נציגויות ויצו בצפון ודרום אמריקה, אירופה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה) שמתכנס שוב באופן פרונטלי מאז שנת 2020

בתמונה: נשיאת ויצו העולמית אסתר מור ויו”ר ויצו אניטה פרידמן. צילום: יח”צ ויצו.

כ-200 חברות ויצו מחו”ל ומישראל ייחשפו השבוע לשלל פעילויות ויצו ברחבי הארץ, כמו גם ראשי ערים, מועצות, שותפים לדרך ואורחים נוספים, כאשר האירועים נערכים במעמד אסתר מור נשיאת ויצו העולמית ואניטה פרידמן יו”ר ויצו העולמית.

Meeting of Representatives – WIZO MOR (אספת הנציגות בתרגום חופשי) היא למעשה ההתכנסות הגדולה והמשמעותית ביותר של הארגון הבינלאומי, בה למעשה הנציגות מאשרת את עקרונות התקציב ותוכניות העבודה לשנת 2023, כמו גם ביקורים במוסדות, סדנאות, פעילויות חברתיות, סיורים במעונות היום ובמקלטים להגנה על נשים, תכנים העשרתיים וכדומה.

אניטה פרידמן, יו”ר ויצו: “WIZO MOR הוא מפגן עוצמה אדיר של הארגון שלנו, הודות לתמיכת הנציגויות בחו”ל. הוא הזדמנות ייחודית לבנות קשרי עבודה הדוקים ומשמעותיים בין חברי ההנהלה וההנהגה של הפדרציות שלנו. הזדמנות לשינוי. אנחנו בויצו, משקיעים את הזמן, הכסף והמאמץ שלנו כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר, כי לכולנו יש תחושה מיוחדת שאנחנו שייכים.

“במהלך השבוע הקרוב אנו מקווים לתת לכם טעימה מישראל שאנו אוהבים, והבנה עמוקה יותר של מה התנועה שלנו, ויצו, עושה בכל יום ויום כדי להפוך את החברה הישראלית לחזקה יותר, מלוכדת יותר וחמלה יותר. תודה לכל המשתתפות והמשתתפים, ושיהיה לנו שבוע נהדר יחדיו”.

השארת תגובה