הסטודנטים מהמכללה למינהל בראשון לציון הציגו אמש פרוייקט מדהים של הנגשת זיכרון השואה בפורמט לצעירים

אמש התקיים אירוע מרגש לקראת יום השואה הבינלאומי במכללה למינהל בראשון לציון. סטונדטים בבית הספר למדעי ההתנהגות ופסיכולוגיה,שוחחו עם נציגי פרוייקט “זיכרון בסלון” הפרוייקט בו מספרים שורדי שואה ברחבי הארץ על חייהם בתקופת השואה וזאת בבתי אזרחים שהתנדבו לארח אותם בביתם יחד עם חברים ,בני משפחה ועוד, ושמעו את דאגתם העיקרית כי שורדי השואה הולכים ונעלמים. האירוע היה בהשתתפותו של סגן ראש העירייה ומחזיק תיק נוער וצעירים מר איתי מתיתיהו.

צילום: יח”צ המכללה למינהל.

הסטודנטים בראשות דיקן הסטודנטים, ד”ר אבי שניידר, החליטו לעשות מעשה ובשיתוף פעולה עם פרוייקט “זיכרון בסלון” הצטוותו יחד עם שורדי שואה על מנת לשמוע מהם את הסיפור שלהם ולעבד אותו בצורה שבה יוכלו להמשיך ולספר אותו עוד שנים רבות, לדור הצעיר.

צילום: יח”צ המכללה למינהל.

במקביל התקיים המופע המרגש בו הציגו הסטונדטים את הסיפורים ששמעו משורדי השואה, בפורמט קצר שמותאם לדור הצעיר תוך כדי שהם מספרים את הסיפור השלם של השורד שואה ומשמרים אותו לשנים הבאות.

שורדי השואה ואורחים. צילום: פרטי.

איתי מתיתיהו סגן ראש העיר: “לדור הצעיר יש את הזכות להיות הדור האחרון שיזכה לפגוש את השורדים וניצולי השואה. בשם כלל הנהלת העירייה אני מברך את המכללה למינהל על קיום הפרויקט. תודה רבה לכל הנוגעים בדבר, זה לא מובן מאליו. תודה גדולה לאורחים המכובדים – ניצולי השואה שהגיעו וחלקו את סיפורם המרגש ולסטודנטים שהשקיעו מזמנם עבור הפרויקט המבורך. מעכשיו הם יהיו “סוכני הזכרון” ויעבירו את סיפורי הניצולים הלאה”.

איתי מתיתיהו סגן ראש העיר . צילום:פרטי
איתי מתיתיהו סגן ראש העיר. צילום:פרטי.

השארת תגובה