ארנון בר דוד, אלונה ברקת, רבקה מיכאלי, סביונה רוטלוי וישראל מימון בנאום מרגש בטקס קבלת תארים לשם כבוד במכללה למינהל ראשון לציון

בטקס מרגש שהתקיים היום במכללה למינהל הוענקו תארים לשם כבוד למכובדים הנבחרו בקפידה על פועלם ותרומתם לחברה

צילום: Goldpro76

בטקס מרגש, הוענקו היום חמישה תארים לשם כבוד למכובדים: יו”ר ההסתדרות החדשה , מר ארנון בר-דוד, בעלת קבוצת הפועל באר שבע, גב’ אלונה ברקת, איש הציבור, מר ישראל מימון, אשת התקשורת רבקה מיכאלי, השופטת (בדימוס) סביונה רוטולוי .

בעת הענקת התואר לגב’ אלונה ברקת, הוקרן בהפתעה סרטון ברכה מאת ראש עיריית באר שבע ושותפה לפעילות  מר רוביק דנילוביץ’ שאמר ”זכות גדולה נפלה בחלקי לברך אישה שאני כל כך מעריך מכבד ואוהב, שותפה אדירה לדרך של ספורט, חברה ,חינוך. את המתנה הגדולה של העיר באר שבע והנגב”

צילום: Goldpro76

יו”ר ההסתדרות, ארנון בר דוד קיבל תואר לשם כבוד על תרומתו בקידום מעמדה של עבודה מאורגנת בישראל וצמצום פערים בחברה הישראלית. על  פעילות שוטפת להגנה על זכויות הגמלאים והאימהות העובדות, לצד שנים של מסירות בגוף “מעוף” הגוף המייסד של המכללה למינהל ועל תרומתו לפיתוח המסלול האקדמי המכללה למינהל.

יו”ר ההסתדרות החדשה, מר ארנון בר-דוד נשא דברים במעמד הקבלה:” “לא נשכח שאנחנו מדינה קטנה מוקפת אויבים, ואנחנו רבים אחד עם השני. המלחמות האלה יובילו את החברה שלנו לשיסוי בו אנחנו לא רוצים להיות. אני פונה לכל מי שמרכיב את החברה הישראלית, תרגיעו, השסע בעם לא יוביל אותנו לשום מקום, לפגוע אחד בשני לא יוביל אותנו לשום מקום וזו סכנה לחברה ולכלכלה הישראלית ובסוף גם לביטחון מדינת ישראל. גם אני רוצה לשנות דברים שלא נאים בעיני בגוף שאני מנהל, אבל להטיל רפורמות מטיפות שמשנות סדרי עולם בחברה הישראלית, צריך לעשות בהידברות ובשיקול דעת”.

“בעסקת החבילה שחתמנו עליה בנושא הקפאת השכר, המשק טס קדימה. בעסקת זו הצלחנו לייצר מחיקת חוב של 160 מיליארד ₪ שנוצר מתקופה הקורונה. אנחנו הראשונים שיצאנו מהמשבר הכלכלי הודות להסתדרות”.

צילום: Goldpro76

השופטת (בדימוס) סביונה רוטלוי, שקיבלה את תארה על עבודתה הרבה בקידום החברה הישראלית וזכויות מיעוטים, הביעה דאגה בקשר לעתיד המדינה: “”אני מעורבת במאבקים רבים מתוך דאגה עמוקה לדור של הנכדים שלי ודורות הבאים, מה יהיה עליהם? אני דומעת ממחשבה זו, אני רוצה שהם יוכלו לחיות פה ולהיות בני אדם טובים בחברה כל-כך מקוטבת.  מקווה שבניי ונכדי יוכלו לחיות במדינה חופשית ולהתגאות בערכים דמוקרטים שהקפדתי להנחיל להם”.

נשיא המכללה למינהל, פרופ’ יורם רבין בירך: ” קווי השקה מחברים בין סיפורה של המכללה למינהל, כמוסד פורץ דרך במישור האקדמי, לבין סיפורם של מקבלי התארים, פורצי דרך בתחומם. אנו מודים לכם על הזכות להביע את הערכתנו הרבה באמצעות הענקת תואר לשם כבוד, ועל כך שאתם מזכירים לנו את הדרך שבה עלינו להמשיך ולצעוד כמוסד אקדמי אשר חרט על דגלו עשייה ומעורבות חברתית וציבורית לקידומה של חברה צודקת”.

השארת תגובה