שיתוף פעולה בין האקדמיה(המכללה למינהל ראשון לציון) לבין התעשייה (פפר-בנקאות דיגיטלית) הניבה מוצר חדשני בעולם הדיגיטלי

סטודנטים וסטודנטיות בבית הספר לעיצוב וחדשנות במסלול האקדמי המכללה למינהל בשיתוף פלטפורמת הבנקאות הדיגיטלית פפר

צילום: דרור סיתהכל

חברו לשיתוף פעולה ייחודי בו הסטודנטים עיצבו את כרטיס האשראי החדשני ביותר תוך חשיבה על דרכים יצירתיות להבליט את כרטיס האשראי של פפר על פני אחרים בארנק הדיגיטלי.

צילום: דרור סיתהכל

במהלך הפרויקט עבדו הסטודנטים על עשרה עיצובים שונים וקונספט לכרטיסי אשראי העתידי של פפר. את הפרויקט הנחתה שרון רהב, מרצה במחלקה ושותפה בסטודיו לעיצוב ומיתוג 0304.

בין העיצובים, הוצגו כרטיסי אשראי מבוססי בינה מלאכותית שמייצרת את הכרטיס האישי שלך, עיצובים המבליטים את אופיו האישי של המשתמש.ת, עיצובים המתכתבים עם הטרנדים ברשתות החברתיות ורעיונות יצירתיים נוספים.

עשרת הפרויקטים הוצגו על ידי הסטודנטים בפני הנהלת פפר באירוע סיכום שנערך במכללה למינהל השבוע, בסופו נבחר העיצוב של הסטודנטית גל גרופי אותו בחרו פה אחד צוות השופטים.

העיצוב של גל גרופי כלל קונספט שלם ובו רעיונות לתכנית שיווקית וקמפיין ששבו את לב השופטים. עוד ציינו השופטים כי גל קלעה לכל הערכים המרכזיים של פפר ביניהם קהל היעד הצעיר של פפר והעדפותיו להתנהלות דיגיטלית חדשנית, ראיית הלקוח והבנה עמוקה של התנהלותו הפיננסית ועוד. בפפר ציינו כי הם עשויים לאמץ את העיצוב של גל בשנה הקרובה.

במקום השני זכתה עמית שץ שעיצבה פרויקט מבוסס בינה מלאכותית. בעזרת שאלון קצר במסך הכניסה לאפליקציה וטכנולוגיית AI, הבינה המלאכותית מאפיינת את המשתמש ומייצרת עבורו
כרטיס בעיצוב ייחודי רק לו.

באירוע נכחו מנכ”ל פפר אורי נתן, סמנכ”ל השיווק בן רובינו, סמנכ״ל שירות ובנקאות צחי שטרקס, סמנכ״ל מוצר ואסטרטגיה רוני גבאי, ומנהלת פיתוח עסקי, בר קוזלובסקי.

מנכ”ל pepper, אורי נתן:“חיפשנו לעצב את כרטיס האשראי של פפר מחדש ולאחר מחשבה רבה חשבנו שהכי נכון יהיה לפנות דווקא לקהל האמיתי של פפר ולתת את הבריף לסטודנטים לתקשורת חזותית. שיתוף הפעולה הזה מראה איך חיבור בין תעשייה לאקדמיה עובד ומתאים.

הבריף קלע לעולם הסטודנטים והם קלעו לעולמו של פפר. היה מרגש לראות את האינטרפרטציה האישית של כל אחד מהסטודנטים המוכשרים, איך המותג נתפס בעיניהם ואיך הם הצליחו לתפוס ולייצר קונספט חדש סביב זה”.

מיכל קסטיאל, ראש התכנית לתקשורת חזותית במרחב בבית הספר לעיצוב וחדשנות של המכללה למינהל: “פפר פנו אלינו אחרי שנחשפו לעיצובים של הסטודנטים בחשבון האינסטגרם שלנו, והגיעו לראות תערוכה של הבוגרים ובעקבותיה החליטו לשתף פעולה עם בית הספר. החברה רצתה לשתף פעולה במהלך אסטרטגי של תכנון קו חדש של כרטיסי אשראי. הם נתקעו בעבודה על המהלך הזה וחיפשו כיוונים חדשים. הסטודנטים שלנו נפגשו עם בן רובינו, סמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי של פפר, ובר קוזלובסקי, מנהלת פיתוח עיסקי. הם הציג את הצרכים ונתנו יד חופשית לסטודנטים והסטודנטיות שלנו, ובתהליך חשיבה ופיתוח קריאייטיב לקחו הסטודנטים את ערכי המותג ופיתחו אותם לכיוונים שונים ומרתקים”.

השארת תגובה