אירוע היין הגדול מגיע לעיר היין – ראשון לציון!

חובבי יין מראשון לציון? האירוע הענק הזה בשבילכם! אירוע היין השנתי של הרמיטאז’ עם מגוון אדיר של יינות וטעימות יגיע לעיר היין לשבוע שבו תקבלו מבצע משתלם במיוחד בכל קנייה ובנוסף אירוע מיוחד של טעימות בסיומו של השבוע.

צילום: מקומון ראשון

כל מי שיגיע לסניף ראשון לציון בין ה-12-17.02 יזכה ב-50% הנחה על היין השני על למעלה מ-1,000 סוגי יין. רשת הרמיטאז עשתה מהפכה ענקית בתודעת הצריכה של יין, אלכוהול וסיגרים. בסניף מחלקה יוקרתית ועשירה של סיגרים. בין המותגים שקיימים: “קוהיבה”, “רומיאו וג’ולייט”, “מונטה כריסטו”, “רמון אלונס”, “הויו דה מונטריי”, “פרטאגס”, “טרינידד”, “פאנצ’” ועוד. הסיגרים נשמרים ב-walk-in humidor משוכלל ובו מערכות מתקדמות אשר שומרות על טמפרטורה ולחות אידיאלים.

בחנות עצמה תוכלו להנות מהסברים מקצועיים ממומחי יין שיספרו לכם על תהליך הייצור ובנוסף לטעום מהיינות במקום כך שתזכו לקבל את ההתאמה המושלמת עבורכם.

בחנות הרמיטאז’ ראשון לציון יש מתחמי חוויה כמו טרקלין יוקרתי בו תוכלו לדוגמא לרכוש סיגרים ולעשנם בטרקלין עם מערכת יניקת עשן. בחנות יש חדר קירור בו תמיד תוכלו לרכוש משקאות קרים ובמיוחד בירות צוננות בחודשי בקיץ.

צילום: מקומון ראשון

בנוסף בסניף תמצאו מגוון רחב של סוגי משקאות, יינות כגון שרי ופורט, לצד מאות סוגי וויסקי, קוניאק ומשקאות איכותיים נוספים. במבחר מאות סוגי בירות, טקילות, רום, ג’ין, שמפניות, תזקיקים ועוד.

צילום: מקומון ראשון

וכמובן אל תפספסו את אירוע טעימות היין הגדול שיתקיים בסניף ראשון לציון!
מגוון של עמדות טעימה עם עשרות בקבוקי יין לטעימה חופשית.
17.2.23 | בין השעות 10:00-16:00
ילדי טהרן 6, ראשון לציון.
הכניסה חופשית!

פירוט המבצעים ברשת הרמיטאז’ ראשון לציון:

השארת תגובה