למשפחה באהבה- עיריית ראשון לציון מזמינה אתכן ואתכם לציין את שבוע ההורות והמשפחה בהרצאות, סדנאות, ומפגשים

עיריית ראשון לציון מזמינה אתכן ואתכם לציין יחד את שבוע ההורות והמשפחה במגוון הרצאות, סדנאות, ומפגשים. שבוע שכולו מוקדש למשפחה באהבה

הנכם מוזמנים להיכנס להתרשם ולשריין לכם מקום באחת הפעילויות .

כנסו לקישור ובחרו לכם את הפעילות המתאימה, מחכים לכם:

לכל פירוט האירועים במשך השבוע: לחצו כאן !

עיריית ראשון לציון תחגוג את שבוע ההורות והמשפחה בשלל פעילויות לכל הקהלים והגילים

יום המשפחה יחול ביום שלישי ה-22.2.23, ובעיריית ראשון לציון יחגגו אותו בשבוע מיוחד עם מגוון הרצאות לכל המשפחה, סדנאות, מפגשי הורות בסלון ושלל פעילויות המותאמות להורים ולילדים – ללא כל עלות או בעלות מסובסדת. ראש העירייה, רז קינסטליך: “המשפחה היא הגרעין המשמעותי ביותר בחיינו, המעניקה לכל אחד מאתנו את המעטפת החמה והאוהבת שלה אנו זקוקים. אני רוצה להזמין אתכם לשלל הפעילויות שארגנו עבורכם, ומאחל לכם חודש משפחה שמח ואוהב!”

יום המשפחה יחול ביום שלישי ה-22.2.23, ובעיריית ראשון לציון יחגגו אותו בשבוע הורות ומשפחה מיוחד עם מגוון הרצאות לכל המשפחה, סדנאות, מפגשי הורות בסלון ושלל פעילויות המותאמות להורים ולילדים ללא כל עלות או בעלות מסובסדת.

שלל הפעילויות הותאמו במיוחד לכלל סוגי המשפחות, ביניהן הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, להט”בים, קהילה תורנית וחרדית ועוד. כמו כן, חלק מהפעילויות הותאמו למציאות המשתנה לאחר משבר הקורונה, כשבין היתר יתקיימו הרצאות בנושא כישורי חיים, תקשורת, סמכות הורית, תזונה בריאה, הצבת גבולות ועוד.

בנוסף, במהלך השבוע תשיק מכללת הורים של עיריית ראשון לציון מיזם קהילתי חדש בשם “הורות בסלון”, שעתיד להמשיך לאורך כל השנה. במסגרתו, משפחות ברחבי העיר פותחות את הסלון האישי שלהן להרצאה מיוחדת של מנחה ממכללת הורים המותאמת למאפייני המשפחה המארחת. עד כה, 15 משפחות התנדבו לארח את תושבות ותושבי העיר להרצאות מיוחדות שיתקיימו לאורך שבוע ההורות והמשפחה. המפגשים יתקיימו ללא תשלום ובהרשמה מוקדמת.

מפגש מיוחד של “הורות בסלון” ייערך עם ראש העירייה, רז קינסטליך, ורעייתו גלי, בלובי בניין העירייה ב-26.2.23 (ראשון). השניים יספרו איך משלבים בין הורות לשלושה ילדים קטנים מתחת לגיל 5, לבין תפקיד תובעני כראש העירייה ורעייתו. לאחר מכן, תתקיים הרצאה מיוחדת של מנחת ההורים ואשת ראש הממשלה לשעבר, גילת בנט, באותו הנושא.

ב-21.2.23 (שלישי) תתקיים הרצאה מיוחדת של הזוג פאולה וליאון שיספקו הצצה אל מאחורי הקלעים של הזוגיות הציבורית שלהם – המסע הזוגי, התקופות המורכבות, המשברים ומה שעזר להם לצאת מהם; וב-28.2.23 (שלישי) תגיע לעיר רביטל יעקבס ויטלזון למופע סטנדאפ בענייני זוגיות, ילדים, הריון, דיאטות וסליים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “המשפחה היא הגרעין המשמעותי ביותר בחיינו, המעניקה לכל אחד מאתנו את המעטפת החמה והאוהבת שלה אנו זקוקים. כאב לשלושה ילדים קטנים, אני יודע כי הורות טומנת בחובה לא מעט אתגרים, אך היא גם זאת שהופכת אותנו לאנשים טובים יותר ומעניקה לנו ניצחונות קטנים וסיפוק משמעותי. אני רוצה להזמין אתכם לשלל הפעילויות שארגנו עבורכם לרגל שבוע ההורות והמשפחה, ומאחל לכם ולכן – תושבות ותושבים יקרים – חודש משפחה שמח ואוהב!”.

המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק קהילה ושירות לתושב, אפרת אברמוביץ’: “בימים אלו אנו שמחים להשיק לתושבי העיר כחלק ממערך השירות לתושב ותפיסה קהילתית רחבה, את מארז הפעילויות החגיגי בסימן משפחה. זו חגיגה משפחתית המאפשרת מתן כלים להורות מיטבית, חוויה משפחתית משותפת ובעיקר הרבה זמן איכות. אני מזמינה באהבה את תושבות ותושבי העיר לקחת חלק בשלל הפעילויות הקהילתיות המוצעות, ומאחלת לכולנו המון זמן משפחתי מחבק ותומך”.

מכללת הורים של מינהל קהילה בעיריית ראשון לציון משמשת בית להורות ורוח גבית להורות משתנה. המכללה מציעה מגוון של שירותים לאורך כל השנה, ביניהם ייעוץ פרטני, טיפול משפחתי, סדנאות המשלבות התנסות חווייתית וידע התפתחותי על מנת להגביר הנאה בתפקיד ההורים, הרצאות ועוד – במחירים מסובסדים לתושבות ותושבי העיר.

כמו כן, לאחרונה השיקה עיריית ראשון לציון את מועדון הורות ראשונית המיועד לילדים ופעוטות מלידה ועד גיל 3, המרכז את כל המידע הרלוונטי הכולל מגוון של סדנאות, הרצאות, פעילויות חווייתיות ומידע על אירועים והטבות ואפילו ערכת לידה. פרטים נוספים בלינק: https://rishon.plus/newborn2023/.

השארת תגובה