שירות חדש בראשון לציון: וואטסאפ ייעודי לבעלי עסקים בעיר

העירייה החלה להפעיל שירות וואטסאפ עסקים מיוחד שבמסגרתו יוכלו בעלי עסקים בעיר לקבל ייעוץ, ליווי ותמיכה, להתעדכן על כנסים והרצאות ולקבוע מפגשים עם גורמים עירוניים. ראש העירייה, רז קינסטליך: “המטרה שלנו היא לשמר את בעלי העסקים כאן בעיר, לקצר עד כמה שניתן את הליכי הבירוקרטיה עבורם ולתת להם את הייעוץ והתמיכה שלהם הם זקוקים”

צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

בעלי עסקים בעיר? עיריית ראשון לציון פועלת עבורכם. בימים האחרונים החלה העירייה להפעיל שירות וואטסאפ עסקים ייעודי שאותו יפעיל האגף לרישוי וקידום עסקים ואשר נועד לסייע הן בהליך רישוי העסק והן מול גורמים עירוניים אחרים. השירות יהווה עבור בעלי העסקים ערוץ תקשורת נוסף, מהיר וזמין אונליין.

במסגרת השירות המיוחד, יוכלו בעלי העסקים בעיר לקבל ייעוץ, ליווי ותמיכה מהאגף לרישוי וקידום עסקים, לקבל עדכונים חשובים ורלוונטיים דוגמת מידע על כנסים והרצאות; להיחשף למכרזים ולהזדמנויות עסקיות; לקבוע מפגשים עם גורמים עירוניים, ולפנות בשאלות או בבעיות הנוגעות לעסק דוגמת רישיון עסק, שילוט, ארנונה, אשפה, חניה ועוד. ניתן לפנות לוואטסאפ הייעודי בטל’ שמספרו: 054-4911429.

ראש העירייה, רז קינסטליך:

“הבחירה להקים עסק היא לא מובנת מאליה, בוודאי במציאות הכלכלית המשתנה של ימינו, ואין שמח ממני על פתיחת עסקים חדשים בעיר ועל הצלחתם של עסקים קיימים. המטרה שלנו היא לשמר את בעלי העסקים כאן בעיר, לקצר עד כמה שניתן את הליכי הבירוקרטיה עבורם ולתת להם את הייעוץ והתמיכה שלהם הם זקוקים”.

השארת תגובה