הפרויקט החדשני “האקסלרטור” במכללה למנהל ראשון לציון מגיע לגבהים חדשים

כיצד נולד רעיון? מה נדרש על מנת לחשוב באופן יצירתי ? איך כאוס מעודד יצירתיות? ואילו מחסומים צריך לפרוץ כדי לחשוב על הרעיון הגדול הבא?

קרדיט : נדב גארב

בבית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל בראשון לציון התקיים היום אירוע הסיום לתואר השני בעיצוב יזמות וחדשנות המסגרת ה”אקסלרטור”, בו צריכים הסטודנטים למצוא נקודת כאב ולעצב לה פתרון. האירוע התקיים במשרדי חברת “מייקרוסופט” בהרצליה.

באירוע נכחו, שותף ומנכ”ל, קבוצת ההשקעות אינפיניטי-אילים, בני אייל, מייסדת מועדון המשקיעות  NEOM, אורית אלפרוביץ, יזם האינטרנט מאור דוידוביץ, לשעבר סמנכ”ל השיווק של הבנק הדיגיטלי onezero, רועי קציר, ד”ר אוהד שקד, מנכ”ל המכללה למינהל מר בני אלון, דיקן בית הספר לעיצוב וחדשנות ,ד”ר גוין סאס ואסתי שדה.

הסטודנטים המגיעים מרקעים שונים  וחלקם נמצאים בתפקידים בכירים במשק ובצבא, עוברים תהליך שאורכו כ-4 חודשים, בו הם מאותגרים ונדרשים בליווי עם מנטורים מובילים מהתעשייה להעמיד תוכנית עסקית ומצגת במטרה לגייס הון ראשוני.

חלק מעיצובים שהוצגו השנה, מערכת לווינים שתדע לאותת על סימני שריפות ביערות לפני שמתפשטות, משחק ילדים שיחנך את הדור הצעיר לערכים ודאגה לזולת, צמיד חדשני מבוסס בינה מלאכותית שיתכלל את מסע הלקוח בכנסים ואירועים, ושטיח יוגה מתקדם שיידע לתקן את הטעות שלך בעודך מבצע תרגיל, ואפליקציה שתתפקד כצלם מקצועי בביתך הפרטי.

קרדיט : נדב גארב

במהלך האירוע הציגו הסטודנטים את המיזמים שלהם למשקיעים פוטנציאלים וקיבלו הצעות שונות ומגוונות שיאפשרו להם להתחיל את תהליך פיתוח המוצר המוחשי והצבתו בשוק.

ראש האקסלרטור ד”ר גוין סאס דיקן בית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל: “תואר מדהים ואירוע יוצא דופן של כישרון, יצירתיות ותשוקה, אני משוכנע בעתיד נראה לפחות חברה אחת מתוך האקסלרטור כאן עושה חייל בישראל ובעולם”

מנהלת תחום ההכשרות וההסמכות מיקרוסופט ישראל, מאי יצחק: “נרגשים לארח את הדור הבא של המעצבים מהמכללה למינהל, מחכים לשמוע על החדשנות, היצירתיות ואיך הם רואים את עתיד עולם העיצוב”.

השארת תגובה