גזרת עזה מתחממת? זה הזמן להגיע ללוחמים, סגן ראש העיר אבי חיים ,רשת פיצה שמש והאגודה למען החייל ראשון לציון חברו יחד למבצע

המדינה רועשת וגועשת ול”חגיגה” הצטרפה כמו תמיד גזרת עוטף עזה המבעבעת ,ההתראות גוברות, וכמו תמיד על נושא זה אין עוררין עם ישראל מתאחד סביב הבנות והבנים, חיילות וחיילי צה”ל שמחרפים נפשם לילה לילה ברחבי המדינה ובגבולותיה

פיצה שמש שדרות
מעמיסים
ממשיכים להעמיס

לפני מספר ימים ביקש סגן ראש עיריית ראשון לציון אבי חיים לתמוך ולשמח לוחמים לכבוד פורים ובכלל, אליו חבר הבעלים של רשת פיצה שמש שרון חסיד ויחדיו הם פנו ליו”ר האגודה למען החייל בראשון לציון מיקי אלון.

מתארגנים יחד עם המ”פ

בהחלטה משותפת הם הסכימו הפעם לשמח לוחמים בגזרת עזה המבעבעת ולאחר האישורים המתבקשים יצא המבצע לדרכו.

השולחנות כמעט מסודרים
הלוחמים מתיישבים
יאללה אוכלים

צוות משרדו של סגן ראש העיר , תהילה ונופר יחד עם סגנית יו”ר א.ל.ח ליאונה ערכו את התיאומים ואתמול בערב נפגשו כולם מתנדבים מיקי אלון, ליאונה שרעבי, אורית מימון, מירי פולמבו, אבי צרף ורוחמה תמר עם אבי חיים , צוותו ,חבריו ועם שרון חסיד מנכ”ל פיצה שמש וצוותו בסניף פיצה שמש שדרות כדי להביא פיצות חמות חמות ישירות למוצב וללוחמים שיושבים על הגדר ולפני פעילות מבצעית.

שירי פורים 🙂

יצאו למוצב סגן ראש העיר אבי חיים צוותו וחברים אישיים, מנכ”ל רשת פיצה שמש שרון חסיד וחבריו וכמובן האגודה למען החייל ראשון לציון שהוסיפו לחגיגה פחיות שתיה, פיצוחים ,אזני המן,חטיפים ועוד.

דואגים גם לחבר’ה ששומרים

לאחר נסיעה בשבילים חשוכים פתח את השער הרס”ר ישראל שהוביל את החבורה העליזה והשמחה ללוחמים מגדוד 90 מבצאית א’ של חטיבת כפיר שקיבלו את אותם בזרועות פתוחות ומייד נערכו השולחנות והלוחמים הוזמנו לאכול, לאחר ששבעו פצחו בשירה אדירה ומחממת את הלב עד כדי צמרמורת אליהם הצטרפו המתנדבים והחברים.

פיצה שמש טעימההההה

עם ישראל היפה יעשה הכל, תמיד, למען חיילות וחיילי צה”ל.

רוקדים ושרים
אבי חיים סגן ראש העיר הצטרף לשירה
על הגדר מיקי אלון, אבי חיים ואבי צרף
האגודה למען החייל ראשון לציון בשטח עם ליאונה שרעבי, מירי פולמבו ואורית מיימון.

השארת תגובה