נטע שפירא בת ה-10 מראשון לציון היתה כוכבת הערב בקרנבל פורים שמח וחגיגי שהתקיים השבוע ב”אחוזת ראשונים”

יאללה פורים שמח וחגיגה- דיירי ״אחוזת ראשונים״ ועובדיה המשיכו את המסורת כבכל שנה והיא קרנבל פורים חגיגי, צבעוני ושמח ככתוב: “עדלאידע”. לחגיגה הגדולה והשמחה הוזמנו גם הנכדים/ות, ילדי עובדים ומתנדבים ששימחו את כולם

צילום: טלי שקרצי.

גם הפעם, גנבה את ההצגה נטע שפירא, בת ה-10, המתגוררת סמוך ל״אחוזת ראשונים״ , ומקפידה להגיע בכל הזדמנות להגיע לבקר וכך לקחת חלק בחיי קהילת הוותיקים, הדיירים.

צילום: טלי שקרצי.

לרגל פורים נטע הופיעה בפניהם , רקדה והפעילה אותם וזכתה לתשואות רבות. שפירא ניצלה את כל האהדה ואמרה לדיירים רגע לפני שירדה מן הבמה: “אני פשוט אוהבת להיות כאן אתכם” אמרה בחיוך כובש.

צילום: טלי שקרצי.

השנה, בין התחפושות הבולטות היו של הזוג סימה ושלמה מלכה אשר התחפשו ל”בית אבות ואמהות”: “הרעיון בא לנו דרך ההכרה על כמה טובה היתה ההחלטה שלנו להגיע לאחוזה”, סיפרו בני הזוג.

צילום: טלי שקרצי.

חבורת נשים התחפשה למשחק הפופלארי “רמי קוב” והציגה מערכון על חשיבות המשחק בחיי הדיירים. הדיירת -מלכה שחר, התחפשה לכוורנית שכשהיא כיסתה גופה בחליפת כוורן וסוכריות דבש.

צילום: טלי שקרצי.

את פורים חתמו השנה הדיירים בפרויקט מקסים ומרגש: קליפ וידאו ע”פ שירו של הראפר טונה- “למה לא עכשיו”. בקליפ השתתפו דיירים מחוג דרמה.
לדברי אריקה שץ, חברת החוג שהשתתפה בקליפ: הבחירה בשיר לא הייתה מקרית. בעקבות פטירתה של חברתנו לחוג, תמר ברקן ז”ל לפני כשנה, החלטנו להפיק קליפ לשיר שמילותיו מביעות מסר של “חיים כאן ועכשיו”. אין טעם לחכות ולדחות למחר, כדאי לנצל כל רגע לעשייה והגשמה. עכשיו”.

צילום: טלי שקרצי.

לדברי עירית בן שלמה, מדריכת החוג: “העבודה עם בני הגיל השלישי על המסר הזה, לצלילי שיר עכשווי וצעיר הייתה בהחלט מאתגרת אך התוצאה מספקת ונפלאה. אני מצדיעה לדיירים”.

צילום: טלי שקרצי.

השארת תגובה