ראשון לציון נבחרה במקום הראשון ובציון 100% במדד הנגישות העירוני על הנגשה ושקיפות

קניון רוטשילד ראשון לציון

גאווה ראשונית: גם בשנת 2022 ראשון לציון נבחרה במקום הראשון ובציון 100% במדד הנגישות העירוני על הנגשה ושקיפות בכל המדדים באתר העירייה.

צילום: דוברות העירייה

גם השנה: ראשון לציון בראש מדד השקיפות עם ציון 100

למרות הרחבת המדד ל-115 קריטריונים – זכתה עיריית ראשון לציון בציון המקסימלי במדד השקיפות של עמותת שקיפות בינלאומית. המדד בחן את נגישות המידע באתרי האינטרנט של 121 רשויות מקומיות. ראש העירייה, רז קינסטליך: “עם כניסתי לתפקיד, אחד האתגרים החשובים שהצבתי לעצמי היה קידום השקיפות בעירייה. תמיד אמרתי שחשוב לי להיות גלוי ופתוח מול תושבות ותושבי העיר בכל הפעולות שאנו מבצעים – ואני שמח שקיבלנו היום שוב את החותמת ואת ההוכחה לכך שאנו פועלים נכון”

גם השנה: ראשון לציון בראש מדד השקיפות עם ציון 100 – כך פרסמה היום (ראשון) עמותת שקיפות בינלאומית ישראל – שבי”ל, המקיימת את מדד השקיפות באתרי הרשויות המקומיות בישראל. השנה הורחב המדד באופן ניכר ל-115 קריטריונים, 113 מתוכם עם ציון מספרי, תוך מתן דגש מיוחד על מידת השקיפות בתחום דרכי ההתקשרות עם הרשות, ממשק ידידותי למשתמש, איכות הסביבה, מכרזים, תכנון ובנייה, מידע הנדסי והיערכות לעת חירום המתפרסמים באתר העירייה.

נציין, כי גם בשנה שעברה זכתה ראשון לציון בציון המקסימלי 100, וכך גם בשנת 2019 – זאת על אף הרחבת הקריטריונים. בשנים 2

דברי ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך:

” הבטחנו שקיפות – ואנחנו מקיימים! 🏅
‏‎גם בשנת 2022 ראשון לציון נבחרה במקום הראשון ובציון 100% במדד הנגישות העירוני על הנגשה ושקיפות בכל המדדים באתר העירייה.

‏‎אמרתי עוד מיום כניסתי לתפקיד כי הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא להיות נגישים, שקופים וגלויים מול כל תושבות ותושבי העיר בכל פעולה שאנו מבצעים, וזו השנה השנייה ברציפות שאנחנו מקבלים הוכחה רשמית לכך שאנו פועלים נכון.

‏‎השנה גם הורחבו הקריטריונים על פיהם אנו נבחנים ואני שמח לומר שעמדנו בכולם בהצטיינות!
‏‎נמדדנו על מידת השקיפות בדרכי ההתקשרות עם העירייה, ממשק ידידותי למשתמש באתר, שמירה על איכות הסביבה, הקמת מכרזים, תכנון ובנייה, היערכות לשעת חירום, שיתוף פעולה מלא מול המדד ועוד.
הממוצע הארצי במדד השקיפות הוא 67% ואנחנו זכינו בציון 100%!

‏‎אנחנו נמשיך בדרך הזו ונשמור על העשייה שלנו עבורכם שקופה ועומדת בטוהר המידות – כי מגיע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר מהעירייה!

אני רוצה להודות למעין פלח, מחזיקת תיק עיר חכמה וחדשנות. “

השארת תגובה