השירות לתושב בשכונת רמב”ם בראשון לציון השתפר בזכותה של ראש המינהלת וצוותה, גם ביום המעשים הטובים הפתיעה תושבים

בחודשים האחרונים תושבים מעידים כי השירות לתושב בשכונת רמב”ם השתפר פלאים בזכות הנגישות והשקיפות שאותה הנהיגה ראש מינהלת שירות לתושב וקשרי קהילה טליה מרמלשטיין יחד עם צוותה המסור בעיקר דרך קבוצת הוואצאפ הפעלתנית שהפעילה,מנהלת מינהלות השכונות חני ציויון וראש מינהל קהילה בהובלתה של איריס ארונין בכל שכונות העיר בשנים האחרונות.

יום המעשים הטובים וגם ראש העיר רז קינסטליך קפץ לבקר, כאן בתמונה עם טליה מרמלשטיין ולירן מאמו ממינהל קהילה. צילום: מינהלת רמב”ם.

תושבים מספרים על שרות נוסף ונהדר שהם מקבלים בקבוצת הוואצאפ, עופר עוקשי מפקח גינון ותברואה בעיריית ראשון לציון מפרסם בקבוצת הוואצאפ חלק מהתיכנון היומי של ניקוי אזורים בשכונה ומפרסם אפילו צילומים מהשטח, התושבים מרוצים ומספרים על שירות משובח.

דוגמא לרישום בקבוצת הוואצאפ
הסברים מפורטים, עופר עוקשי.
צילומים לאחר השטיפה.

ראש מינהלת שירות לתושב וקשרי קהילה שכונת רמבם ,טליה מרמלשטיין מספרת לנו על יום המעשים הטובים בשכונה: ” העמדנו עמדה ממותגת של יום המעשים הטובים בה כל תושב שעבר במקום ורצה ,לקח כרטיס גירוד, בכרטיס נרשם על מעשה טוב שצריך לעשות עבור מכר קרוב. לאחר שגירד קיבל כרטיס נוסף לתת למכר שיעשה גם הוא מעשה טוב ובנוסף שי קטן וצנוע , של עציץ תבלין. שמחתי להכיר את תושבי השכונה שמעבר לוואצאפ”.

כך נחשפים לתושבי השכונה, טליה ביום המעשים הטובים בשכונת רמב”ם. צילום:מינהלת רמב”ם.
תושבי השכונה באו לומר תודה. צילום: מינהלת רמב”ם.

השארת תגובה