יריד סופ”ש חדש וייחודי הגיע לראשון לציון !

קניון G רוטשילד מעלה הילוך !

צילום:קניון רוטשילד.

קניון G רוטשילד בראשל”צ, מקבוצת ג’י סיטי , השיק בשישי האחרון יריד אוכל ואמנים ייחודי אשר יתקיים באופן קבוע בימי שישי ברחבי הקניון. היריד מעניק תחושה ביתית ונינוחה, המקום המושלם לעבור בו טרם כניסת השבת. היריד כולל מספר דוכנים בעלי מנעד רחב של אוכל ביתי בעבודת יד, עשיר בטעמים, טרי, אשר מביא לידי ביטוי מגוון עדות וניחוחות ממדינות שונות בעולם ולגמרי מתאים כחוויה לכל המשפחה.

צילום:קניון רוטשילד.

מצאנו שם מאכלים כמו פיתות דרוזיות, תותים טריים, בשרים ותבשילים מרוקאים, עלי גפן, מוקפצים אסיאתיים, מאפים ייחודיים- החל מאמפנדס דרך בורקסים עם מילויים שונים, המגיעים עם ביצה ורסק ועד חצ’פורי, ועוד המון דוכנים שיסדרו לכם את הסופ”ש. השקת היריד לוותה בעמדת די ג’יי אשר הקפיץ את החוויה והאווירה בכל רחבי הקניון. כנראה שמישהו בקניון רוטשילד הבין משהו שאחרים לא, כי לגמרי מתרחשת שם חוויה ששווה ביקור.

בשישי הקרוב יושקו גם דוכני אמנים שונים לצד דוכני האוכל המגוונים, ואת כל החגיגה ילווה נגן בוזוקי שיהפוך את השישי שלכם לחגיגה שאתם לא רוצים לפספס.

צילום:קניון רוטשילד.

היריד החדש נפתח בכל יום שישי, בין השעות 9:00 ל 14:30, בקניון G רוטשילד, רוטשילד 45 ראשל”צ, הכניסה לחניון מרחוב גרינבוים 16.

צילום:קניון רוטשילד.

השארת תגובה