המפקד, בית הספר היסודי “חביב” ראשון לציון עומד ערוך ומוכן לפקודתך לאירוח השריונרים, המפקד

בית הספר היסודי “חביב” בראשון לציון, ציין בשבוע שעבר את יום המעשים הטובים באירוח לבבי וחווייתי של תלמידי וצוות בית הספר יחד עם לוחמי השריון מגדוד סופה 53 בשיתוף האגודה למען החייל ראשון לציון

שלום המפקד. התלמידים ורס”ר אילוז בפעולה. צילום: לאונה שרעבי.

לוחמי השריון הגיעו עם מפקדם אורון אילוז והתקבלו בהצדעה מתוחה של חלק מתלמידי בית הספר שהתרגשו מאוד מבואם לבית הספר וזכו לקבל הצדעת שיחרור בתגובה.

צילום:בית הספר חביב.

הלוחמים הוזמנו לארוחת בוקר קלה כי הצבא כמו שכולם יודעים צועד על קיבתו ולפני שפונים להסברים ושאלות צריך בטן מלאה.

צילום:בית הספר חביב.

הלוחמים עברו בין הכיתות השונות והסבירו על שירותם הצבאי ומה עובר עליהם ביומיום שלהם ומה הם עושים בזמן תעסוקה מבצעית בעת מבצע וגם כשתופסים קו כמו היום כשהם נמצאים באזור החרמון על גבול ישראל/לבנון. תלמידי בית הספר שאלו שאלות כלליות וגם על שרות משמעותי בצה”ל ובכלל האם כדאי להתגייס לשריון.

צילום:בית הספר חביב.

לאחר שסיימו עברו לחלק הכייפי של משחקי ספורט משותפים יחד ואל מול הלוחמים שמצידם זה היה רגע להוציא אנרגיות וגם לצחוק.

צילום:בית הספר חביב.

חיילי הגדוד סיימו את יום האירוח והפעילות כשיצאו משטח בית הספר “חביב” עם עשרות משלוחי מנות שהוענקו להם על ידי תלמידי והורי בית ספר בדרכם לבסיסם בצפון הארץ ולשבוע עבודה ופעילות בקו אותו הם תופסים.

צילום:בית הספר חביב.

האגודה למען החייל ראשון לציון שמאמצת את גדוד סופה 53 של שריון ממשיכים בפרוייקט ערכי זה וכמובן במקביל מתפעלים פרוייקטים רבים למען חיילות וחיילי צה”ל לאורך כל השנה. הנהלת האגודה היו”ר מיקי אלון והסגנים לאונה שרעבי ואבי צרף.

צילום:בית הספר חביב.
צילום:בית הספר חביב.
צילום:בית הספר חביב.

השארת תגובה