זה לא עוד מקום ,זה עולם שלם של מקצוענות ,יופי ,עם טוויסט! וזה כאן אצלנו בראשון לציון

הלכנו לבקר במקום החדש שנפתח בדרך המכבים, ושמו “ביוטי לאב” “Beauty Lab” ,מצאנו מקום שהוא עולם ומלואו בתחום היופי והאסתטיקה ,את הטוויסט אהבנו, מאוד!

ברוכים הבאים. צילום: ביוטי לאב.

הבעלים אוריאל ,וותיק בענף מספר על חלומו לפתוח מקום שכל כולו מוקדש לעולם היופי והרצון לאחד מגוון טיפולים שאפשרי לקבל במקום אחד, וכך עשה במקום החדש.

המקום מושקע עם ציוד חדש ומבריק מניקיון. צילום: ביוטי לאב.

אוריאל זיהה בעייה והיא שלקוחות רוצות ורוצים להגיע אבל אין להן/ם היכן להשאיר את הילדים וכאן מגיע הטוויסט שלא קיים באף מקום בעיר והוא אזור מיוחד לילדים ,עם משחקים שונים וכייפים ,וגם דאג להשגחה על הילדים. הילדים רגועים ומרוצים וההורים פנויים לקבל טיפול יופי ברוגע והנאה.

אזור המשחקים. צילום: ביוטי לאב.

המקום פותר את ההתרוצצות בין מכונים שונים ובזבוז זמן, ג. לקוחה מרוצה מספרת לנו על האווירה הנעימה, המקצוענות והמחירים הנוחים במקום וממליצה מכל הלב לנסות ולהגיע .

מקצוענות זה שם המשחק. צילום: ביוטי לאב.

חבר מספר לנו על אוריאל כי מידי פעם מפנים אליו נשים מבויישות שלא יכולות להרשות לעצמם טיפול יופי והוא בשקט ובצנעה מקבל אותן ומטפל בהן באהבה ומכל הלב ללא כל תמורה. 

צילום: ביוטי לאב.

אוריאל מפרט לנו על מקומו החדש ומה הוא כולל: המקום נקרא- ” Beauty Lab “It’s Your Time , לאחרשנים של עבודה ממושכת בענף, החלטנו להכניס לתחום היופי והאסתטיקה סטנדרט חדש ולאחד את כל הטיפולים האפשריים תחת קורת גג אחת.

צילום: ביוטי לאב.

אנו מתמקדים באיכות ועושים את העבודה ברמה הגבוהה ביותר. ישנם הורים שכדי להקדיש זמן לעצמם, חייבים להשאיר את ילדיהם הקטנים עם השגחה ואנחנו חשבנו עליהם ,אירגנו פינת משחקים כדי שתוכלו להנות משלל הטיפולים שאנו מציעים לכם בסלון היופי שלנו. אצלנו ניתן לקבל מגוון טיפולים: מספרה, מניקור ופדיקור, קוסמטיקה וטיפולי פנים.

צילום: ביוטי לאב.

וגם איפור קבוע / הסרת איפור קבוע, הלחמת ריסים, למינציה ריסים וגבות + עיצוב (למראה טבעי) הזרקות יופי, עיסויים, הצרת היקפים בטכנולוגיה חדשה, הסרת שיער בלייזר, מקלחון שיזוף, חבית סאונה.

צילום: ביוטי לאב.

ניתן לרכוש בכל המחלקות את כל המוצרים הנלווים והמקצועיים ביותר וגם שוברי מתנה.

צילום: ביוטי לאב.

במקום חניה בשפע, בואו ותהנו ,הכתובת: דרך המכבים 36 מזרח ראשון לציון טלפון להזמנות – 054-8986629

צילום: ביוטי לאב.
צילום: ביוטי לאב.
צילום: ביוטי לאב.
צילום: ביוטי לאב.
צילום: ביוטי לאב.
צילום: ביוטי לאב.
צילום: ביוטי לאב.

השארת תגובה