שני אחים קטנים ננעלו ברכב בראשון לציון וחולצו

ראשון לציון: שני אחים קטנים ננעלו בשגגה ברכב, וחולצו בשלום על ידי מתנדבי ידידים • “תחושת סיפוק מדהימה לחלץ באירוע חירום”

צילום: דוברות ידידים

היום (חמישי) בשעה 16:52, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני אחים, תינוק כבן שנה ופעוט כבן שלוש, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם, ברחוב גיסין בראשון לציון.

אלכס אמצי, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והוציא את הקריאה לקבוצת החירום. ישראל פרנקפורט, אחמ”ש מוקד מרכז, יחד עם אפי אהרון, מתנדב סניף ראשל”צ, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הילדים בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אפי מספר: “בסיום יום העבודה, בדרכי הביתה, התקבלה לפתע קריאת החירום. מיהרתי להגיע למקום האירוע, וראיתי ששני הילדים נעולים ברכב כשהמפתחות על המושב. ישראל הצטרף אליי, ויחד הצלחנו תוך כחצי דקה לחלץ את הילדים בשלום. האמא הודתה לנו על התושיה, וברכה את הארגון על העשייה הברוכה. זו תחושת סיפוק מדהימה לחלץ באירוע חירום, במיוחד שזו הפעם הרביעית שלי בתקופה האחרונה”.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

השארת תגובה