תורמים ונהנים! אירוע ההתרמה השנתי של “אותי” בלייב פארק ראשון לציון עם עילי בוטנר וילדי החוץ מארחים את דני סנדרסון ורן דנקר- וואוו

אירוע ההתרמה השנתי של “אותי” מתקיים השנה ביום שני, 5 ביוני 2023 באמפי לייב פארק (זאפה) בראשון לציון באירוע מרגש וחגיגי ובו יופיעו עילי בוטנר וילדי החוץ במופע חדש, מרהיב ועוצמתי, שיכלול את כל הלהיטים הגדולים שלהם, לצד שירים חדשים ודני סנדרסון ורן דנקר שיצטרפו כאורחים מיוחדים לאירוע שכולו חגיגה. באירוע צפויים להשתתף כ- 5,000 איש (עובדי חברות מובילות מהמשק הישראלי ותורמים פרטיים)

הרווחים ממכירת הכרטיסים לאירוע משמשים את העמותה לרכישת ציוד תומך טיפול, לסיוע בתשלום דמי השתתפות עצמית למשפחות שידן אינה משגת, לפיתוח תכניות חדשות וחדשניות למען מטופלינו ובני משפחתם ועוד.

אותי – עמותה ישראלית לאוטיזם (לשעבר – עמותה לילדים בסיכון) הוקמה ב-1990 על מנת לתת מענה מקצועי ולסייע לילדים עם אוטיזם ובני משפחותיהם.

בשלושים ושלוש שנות קיומה צמחה העמותה להיות הגדולה, המקצועית והמובילה בתחומה. עובדי העמותה פועלים לקידומם של אלפי ילדים ונוער עם אוטיזם במאות מעונות, גנים ובתי ספר בכל רחבי ישראל. 

בראשון לציון -מעניקה העמותה טיפול למאות ילדים – ב-23 גנים ובתי הספר ועבור כ- 400 ילדים ובני נוער.

התפיסה המובילה את פעילותנו הינה קידומו של האדם עם אוטיזם ושילובו בחברה.

זו ההזדמנות שלכם לתרום וליהנות מאירוע קרוב לבית.

קיימות אפשרויות לרכישת חסויות לחברות, עסקים מקומיים וארגונים.

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים:

03-5100297

trumot@oti.org.il  

www.oti.org.il 

השארת תגובה