יום עצמאות שמח: מסע אופניים לכל המשפחה יעבור ברחבי ראשון לציון כשבסופו גם הפנינג ססגוני

עיריית ראשון לציון תקיים בבוקר יום העצמאות, זו השנה השנייה, מסע אופניים ללא תשלום שיעבור ברחבי העיר. המסע מתאים לכל המשפחה ואורכו כ-10 ק”מ, כשנקודת הזינוק והסיום תהיה בבית מכבי. בסיום המסע צפוי הפנינג עם שלל פרסים והגרלות. ראש העירייה, רז קינסטליך: “בשנה שעברה התחלנו ביום העצמאות במסורת נהדרת ואני שמח להמשיך אותה גם השנה. הרוכבים יזכו לראות את יופייה של העיר שלנו, ואני מזמין את כולם להגיע לפעילות ספורטיבית לכל המשפחה״

צילום: דוברות העירייה.

בבוקר יום העצמאות (רביעי, 26.4), תקיים עיריית ראשון לציון מסע אופניים שיעבור ברחבי העיר. המסע ייצא לדרך מבית מכבי (רח’ גולדה מאיר 21), שם תהיה גם נקודת הסיום. המסלול הוא נגיש ומותאם לכל המשפחה, כשאורכו הוא כ-10 ק”מ. בסיום המסע יתקיים הפנינג עם מתחם מופעי אקסטרים של מיטב הרוכבים בישראל, מתקני רכיבה אקטיבית לילדים, שלל פרסים והגרלות.

צילום: דוברות העירייה.

שעת הכינוס בבית מכבי הינה 07:00 בבוקר, וההזנקה תהיה בשעה 09:00. נקודת הסיום באזור השעה 11:00. להלן רשימת הרחובות שייחסמו בעקבות המסלול: גולדה מאיר, לוי אשכול, ההסתדרות, שד’ יצחק רבין, שד’ חיים בר-לב, גדולי ישראל, שד’ בן גוריון, ישראל גלילי וחסידי אומות העולם.

צילום: דוברות העירייה.

ניתן יהיה לשריין אופניים וקסדה על בסיס מקום פנוי וכנגד תעודה מזהה בלבד, בלינק בכתובת: https://greenbook.co.il/qs/do/11135/8219. יש להדפיס את האישור שיתקבל ולהציגו בבוקר האירוע.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “בשנה שעברה התחלנו במסורת נהדרת ליום העצמאות, ואני שמח שמסע האופניים יתקיים גם השנה. המסע יעבור ברחבי העיר והרוכבים יזכו לראות עד כמה העיר שלנו יפה. אני מזמין את כולם לקחת חלק בפעילות ספורטיבית מהנה לכל המשפחה”.

השארת תגובה