עידן מיזרחי המשנה לראש העיר אירח את נציגי מארגני קייטנה לילדים בעלי צרכים מיוחדים

קייטנה לבעלי צרכים מיוחדים בקיץ – בואו נפתח את הלב ואת הכיס. המשנה לראש עיריית ראשון לציון, עידן מזרחי אירח בלשכתו את נציגי תנועת בני עקיבא המארגנים קייטנה בקיץ לילדים בעלי צרכים מיוחדים

עידן מיזרחי ונציגי בני עקיבא מארגניי הקייטנה. צילום: ליאור טוויל.

אנו גאים לארח קבוצת בני נוער מסורים מעמותת בני עקיבא, אומר עידן. המארגנים קייטנה לילדים עם צרכים מיוחדים. קייטנת אור בלב.

קבוצת המתבגרים התאגדה במשימה ליצור סביבה מכילה ומעצימה לילדים עם צרכים מיוחדים ולייצר להם קייטנת קיץ מיוחדת וחווייתית.

בני נוער בני עקיבא נועם, נגה, אוריה ואורי – עמלו בתכנון מגוון פעילויות ותכניות מהנות לחניכים, לרבות ספורט, אומנות ויצירה וסדנאות חינוכיות. הם מקווים לספק לילדים חווית קיץ בלתי נשכחת, ובמקביל לתת להם הזדמנות להכיר חברים חדשים ולפתח מיומנויות חדשות.

על מנת להצליח במחנה הקיץ, מבקשים בני נוער בני עקיבא את תמיכת הקהילה. עד עתה הסתובבו הנערים ברחבי העיר וביצעו איסוף תרומות פיזי ברחובות העיר. אך זה לא הספיק. הקבוצה מבקשת תרומות מכל סוג, לרבות תרומות כספיות, אספקה ומתנדבים שיעזרו במחנה עצמו. כמו כן, מחפשים משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים שירצו להשתתף בקייטנה.

“אנו נרגשים להיות מסוגלים לעבוד עם בני נוער בני עקיבא ולתמוך במשימתם ליצור קייטנה מיוחדת לילדים עם צרכים מיוחדים”, אמר עיןד מזרחי. “אנו מקווים שתושבי העיר ראשון לציון יצטרפו אלינו בתמיכה ביוזמה חשובה זו ויעזרו לעשות שינוי בחייהם של הילדים “.

“תעז להושיט את היד שלך לתוך החשיכה ולמשוך יד אחרת לתוך האור.”

קישור:

https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/91212

עידן מזרחי משנה לראש העיר: “יש לנו עוד המון עבודה למען תושבי העיר ראשון לציון וזוהי רק ההתחלה.”

השארת תגובה