מה הקשר בין המכללה למינהל ראשון לציון לבין ברצלונה?

סטודנטים מהפקולטה למשפטים ע”ש שטריקס במכללה למינהל יצאו לקורס קיץ בשיתוף פעולה ייחודי עם Johan Crujff Instition שבברצלונה, העוסק בדיני ספורט.

קרדיט לתמונות: Johan Cruyff institution

בשבוע האחרון התקיים לראשונה קורס בדיני ספורט בשיתוף פעולה ייחודי של הפקולטה למשפטים במכללה למינהל עם Johan Crujff Instition שבברצלונה, שהוקם על ידי ענק הכדורגל יוהאן קרויף.
במסגרת הקורס קיימו הסטודנטים מפגש עם המנהל הטכני של קבוצת הכדורגל של ברצלונה, ג’ורדי קרויף, מי שהיה המנהל המקצועי של מכבי תל-אביב. לשיחה הצטרף גם כדורגלן העבר אבי יחיאל המשמש כיום כמנהלה של הפועל פ”ת. כך גם נערך סיור במשרדיה של קבוצת ברצלונה ומפגש עם עובדים במועדון. במסגרת הקורס נלמדו אספקטים שונים הנוגעים לעולם הכדורגל, ובין היתר סוגיות של דמי השבחה, רגולציה ועוד.הקורס התקיים תודות לחיבור שיצר עוה”ד מורן מאירי, המרצה בפקולטה למשפטים, עם המוסד בברצלונה, ואת הקורס ליוו ד”ר נילי קרקו-איל, סגנית הדיקן בפקולטה ועוה”ד אור סדן, המרצה בפקולטה ומשמש גם כיו”ר ועדת הביקורת של קבוצת האוהדים הפועל ירושלים

קרדיט לתמונות: Johan Cruyff institution
מימין לשמאל : אבי יחיאל, ד”ר נילי קרקו-אייל, ג’ורדי קרויף, עו”ד אור סדן ועו”ד מורן מאירי

ירין נחאיסי, סטודנט בשנה השלישית ללימודי משפטים במכללה למינהל, שהשתתף בקורס, אמר כי: “זו הייתה הזדמנות ייחודית ללמוד במוסד ניהול ספורט בין-לאומי על שם אחד ממעצבי הכדורגל המודרני ולהעמיק בתחום שאהוב על רבים מאיתנו – ספורט. הקורס העניק לנו תשתית אמיתית להתמקצעות בתחום, ואפשר לנו לחשוב ברצינות על עתיד מקצועי, בין אם בארץ ובין אם בחו”ל”.

השארת תגובה