צעד ענק נוסף במהפכת השירות: עיריית ראשון לציון משיקה את R!ZONE בדרך להפוך לעיר חכמה

חברת מועצת העיר מעיין פלח מובילה יחד עם ראש העיר רז קינסטליך מהפכה “חכמה” . צילום: עיריית ראשון לציון.

צעד ענק נוסף במהפכת השירות: עיריית ראשון לציון משיקה את R!ZONE – שירות חדש שמשלב את ניהול הקשר עם התושבים ביחד עם אזור אישי מותאם לתושב

היכנסו ל-zone: מערכת R!ZONE, מייעלת באופן משמעותי את הטיפול בפניות תושבים ומספקת אזור אישי ידידותי למשתמש, הכולל תמונת מצב מלאה ושקופה של כלל פעילות התושב אל מול יחידות ואגפי העירייה. המערכת מאפשרת להגיש בקשות בצורה מקוונת, לפתוח פניות ליחידות העירייה השונות, לברר את סטטוס הפניות 24/7, לבצע זימון ועדכון פגישות מול כל המחלקות, לבדוק מצב חשבון ובמידת הצורך גם לבצע תשלומים. ראש העירייה, רז קינסטליך: “היום אנחנו עולים שלב ומשיקים מערכת מתקדמת שתעשה מהפכה בשירות לתושב. כעיר חכמה הדוגלת בשקיפות, נמשיך לספק פתרונות טכנולוגיים ומתקדמים מחד, ולהוביל באיכות השירות מאידך, כי מגיע לתושבות ולתושבים שלנו לקבל את השירות הטוב ביותר מהעירייה!”

צעד ענק נוסף במהפכת השירות לתושב: עיריית ראשון לציון משיקה מערכת ניהול פניות מתקדמת שתשפר את הקשר עם התושבות והתושבים ותספק לתושב ממשק עבודה אחוד דו-כיווני אל מול כלל יחידות ואגפי העירייה.

המערכת החדשה הנקראת “R!ZONE”, מאפשרת להרחיב את דרכי הפנייה לעירייה, תוך שיפור וקיצור זמני המענה והטיפול בפניות. לכל תושב קיים אזור אישי ידידותי למשתמש, שבו הוא יוכל לבצע שימוש בכלל השירותים העירוניים, לפתוח פניות ליחידות העירייה השונות במספר ערוצי תקשורת כדוגמת טפסים מקוונים וואטסאפ, לקבל מענה לפנייתם באמצעות ChatBot חכם, לברר את סטטוס הפניות לעירייה 24/7, להגיש בקשות בצורה מקוונת, לבצע זימון ועדכון פגישות מול כל מחלקות העירייה, וכן לבדוק מצב חשבון ובמידת הצורך גם לבצע תשלומים.

המערכת החדשה, בכתובת rizone.co.il, הופכת תהליכים שעד כה היו ידניים לאוטומטיים ומשפרת משמעותית את זמני הטיפול בפניות התושבים ואת חוויית השירות לתושבים. בנוסף, מאפשרת המערכת קבלת תמונות ומיקומים מדויקים של מפגעים הן מהתושבים והן מעובדי העירייה הנמצאים בשטח, אשר צוידו ביישומון חדשני וידידותי למשתמש.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “היום אנחנו עולים שלב ומשיקים מערכת מתקדמת שעושה מהפכה בשירות לתושבות ולתושבים. במקום אחד, נגיש וידידותי, יכולים התושבים להתנהל מול כלל אגפי העירייה, זמני המענה והטיפול יתקצרו משמעותית וניתן יהיה להגיש בקשות בצורה מקוונת מכל מקום ובכל שעה. המערכת שמה את התושב במרכז, ומאפשרת לכלל מחלקות העירייה לראות את תמונת המצב הרחבה של התושב – דבר שיסייע בטיפול ובמענה.

“כעיר חכמה הדוגלת בשקיפות לתושבים, נמשיך לספק עבור התושבות והתושבים שלנו פתרונות טכנולוגיים ומתקדמים מחד, ולהוביל באיכות השירות מאידך. לא סתם הסיסמה שלנו היא ש’התושב במרכז’, ולאחרונה אף זכינו שוב במקום הראשון ובציון 100% במדד השקיפות הארצי על הנגשה ושקיפות בכל המדדים באתר העירייה. ‏‎נמשיך בדרך הזו כי מגיע לתושבות ולתושבים שלנו לקבל את השירות הטוב ביותר מהעירייה!”.

מעין פלח, מחזיקת תיק עיר חכמה וחדשנות, הוסיפה: “מדובר בפרויקט דגל של העירייה. היעד שלנו הוא להפוך את ראשון לציון לעיר המובילה ביישומי דיגיטציה ועיר חכמה ולאפשר לתושבים הן שקיפות והן נגישות לכלל השירותים, במטרה לשפר ולספק עבורם איכות חיים טובה יותר. המערכת החדשה מאפשרת לנו לתת לתושבים שירותים ממוקדים ואישיים, אשר מונגשים לתושב באזור אישי ידידותי ומאובטח, שבו מתנהלת כל התקשורת והפעילות שלו מול כלל גופי העירייה.

“בקרוב יתווספו אל R!ZONE שירותים מותאמים וחדשניים לתושב ולבעל העסק בעיר. היעד שלנו הוא לסנכרן בין מערכת השליטה והבקרה העירונית המחוברת למערכות עירוניות המבוססות רכיבים חכמים (מע’ רמזורים, השקיה, לחצני מצוקה ועוד), לבין מערכת R!ZONE החדשה, כך שהגורמים המטפלים יקבלו התראות ויטפלו בתקלות מבעוד מועד על מנת להקדים, לצמצם זמני טיפול ואף לחסוך את פניות התושבים אל המוקד העירוני”.

8 תגובות

  1. בלה הגב

    רעיון מעולה.
    כיצד אני פונה ישירות ?

    • אליהו הגב

      לפני שיכריזו קבל עם,על שיפור השרות כדאי מאד לבדוק מדוע ממתינים למענה טלפוני מהארנונה למעלה מ 30 דקות,וגם אז לא נענים, ( התנסתי לפחות פעמיים הצקופה האחרונה )זה פשוט בזיון גם אם נותני השרות הם חברה חיצונית.

  2. בלה הגב

    יש כמה בעיות במתחם המגדלים רחבעם זאבי האם אתם הכתובת להצגתם?

  3. אילנה הגב

    בהצלחה עם המיזם, אבל עדיין לא בשל וידידותי למשתמש:

    1. הכנסת גיל האזרח ברישום הינה מייגעת ואינה נוחה לבוגרים שביננו.
    2. פניה למוקד ארוכה ומייגעת ואינה נוחה.
    3. בדיקת תוקף תו חניה אינה נגישה.
    לטיפולכם המסור.

  4. בנימין סגל הגב

    לנוכח מבצע ניתור הרעש בראשון לציון של המשרד לאיכות הסביבה, כדאי לטפל ברעשים הבלתי נסבלים ברחוב רוטשילד כשהעיריה הפסיקה להתייחס לתלונות התושבים על המסעדות המפעילות מוסיקה רועשת מחוץ למסעדות על המדרכה, כשהגדילה לעשות מסעדת סה טו שמפעילה. רעש מחריש אוזניים עד שלוש בבוקר

  5. יהודה הגב

    בלה בלה בלה
    זה הפוך על הפוך
    בזבוז כספי ציבור,
    זה לא עובד ,ניסיתי לשלוח מסמכים.כשלון

  6. נעמי פרנץ הגב

    שלום ! אתר מבורך !
    רוצה להפנות את כל העוסקים בפיתוח העיר ! היכן שכונת רמבם בפיתוח שלכם היא ממש עלובה ! מכל הבחינות מכוערת מאוד!!
    תודה רבה נעמי

  7. תושב מאוכזב הגב

    אם אלו הקריטריונים לעיר חכמה – אתם רחוקים שנות אור!!!
    כדאי ללמוד מאזור אישי ברשויות מקומיות אחרות – אלפי צעדים לפניכם !!!

השארת תגובה