עיריית ראשון לציון תקיים פסטיבל אקו-לוגי לרגל חגיגות 140 שנה לעיר

יומיים של חוויה אקולוגית לכל המשפחה: עיריית ראשון לציון תקיים בסופ”ש הקרוב הפנינג ירוק ללא תשלום עם מופעים והצגות לילדים בנושא איכות הסביבה ומיחזור, סדנאות יצירה מהטבע, סדנאות קיימות, דוכני יד שנייה ועוד הפתעות. ביום ראשון, יתקיים מצעד אקולוגי – “תשמור על העולם ילד” – בהשתתפות כ-2,000 תלמידים ותלמידות מכיתות ה’-ח’ ממוסדות החינוך ברחבי העיר.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “אנו פועלים לאורך כל השנה כדי להעלות את המודעות בקרב הדור הצעיר לשינויי האקלים, זיהום הסביבה והמעבר לצריכה ירוקה. אני מזמין את התושבות והתושבים לבוא ולהשתתף באירועים ולפתח ידע, מודעות, הבנה וכבוד לסביבה”

עיריית ראשון לציון ממשיכה בחגיגות ה-140 שנה, והפעם: יומיים של פסטיבל אקולוגי ואיכות סביבה עם שלל אירועים ומופעים המיועדים לכל המשפחה, בהובלת מינהל איכות הסביבה. ביום שבת, ה-10.6.23, יתקיים בגן המושבה בין השעות 09:00-13:00, הפנינג ירוק חווייתי עם מופעים והצגות בנושא איכות הסביבה ומיחזור; סדנאות יצירה מהטבע וסדנאות קיימות, ביניהן פיסול באדמה, תכשיטים מהטבע, אנרגיה מתחדשת ועוד; דוכני מכירה ירוקה ואטרקציות נוספות. הפעילות פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

למחרת, ראשון (11.6.23), יתקיים מצעד אקולוגי – “תשמור על העולם ילד”. במצעד צפויים להשתתף כ-2,000 תלמידים ותלמידות מכיתות ה’-ח’ מכל מוסדות החינוך בעיר, ובליווי שלושה הרכבים מוזיקליים. התלמידים, שיצעדו מגן נחום דרך רח’ הרצל ועד לגן המושבה, יכינו מייצגי תהלוכה אקולוגיים מחומרים ממוחזרים.

בסיום הצעדה, המתקיימת זו השנה השנייה, יתקיים הפנינג הכולל פעילויות שונות, ביניהן: “הקרקס הירוק” – מופע אקולוגי; מופע אינטראקטיבי; תיפוף ירוק; סדנת הכנת מוביילים מהטבע ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “שינויי האקלים, זיהום הסביבה והמעבר לצריכה ירוקה הם מהנושאים הבוערים ביותר כיום. לאורך כל השנה אנו פועלים כדי להעלות את המודעות בקרב הדור הצעיר, ואף ייסדנו את תנועת הנוער הירוקה הראשונה והיחידה בארץ, לצד הוספה לתוכנית הלימודים מערכי שיעור על משבר האקלים ונזקיו. חשוב לנו להעביר מסר לדור הצעיר כי ניתן לשפר את המצב הנוכחי, וכי הדבר תלוי בנו ובפעולות שנעשה. אני מזמין את כולם לבוא ולהשתתף באירועים ולפתח ידע, מודעות, הבנה וכבוד לסביבה”.

השארת תגובה