לא תאמינו! יו”ר האופוזיציה דורון אוזן שהתמודד לראשות העיר בבחירות הקודמות חתם על הסכם תמיכה בראש העיר רז קינסטליך

רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון חתם על שני הסכמים, עם סיעת הליכוד בהנהגתם המשותפת של המשנה לרה״ע יוסי חממי, ודורון אוזן יו״ר ועדת הביקורת ומחזיק תיק הצעירים והנוער בעשור האחרון.

ראש העירייה רז קינסטליך בעת חתימת ההסכם. צילום: פרטי.

ראש העיר רז קינסטליך מספר לנו : “יש לנו עדכון כפול ומשמח – חתמנו על שני הסכמים, עם סיעת הליכוד בהנהגתם המשותפת של המשנה לרה״ע יוסי חממי, ודורון אוזן יו״ר ועדת הביקורת ומחזיק תיק הצעירים והנוער בעשור האחרון.

בקדנציה האחרונה יוסי חממי החזיק בתיק הכספים. והסכם עם סיעת ראשון אחת בראשות מוטי עג’מי, סגן ראש העירייה וממלא מקום ראש העירייה, מחזיק תיק הרווחה והרשות הלאומית למלחמה באלימות, סמים ואלכוהול.

יוסי הוא איש ליכוד ותיק ובעל ניסיון, הוא מכהן כחבר מועצה משנת 2013 אך הוא פעיל כחבר ליכוד ואיש ציבור עוד משנות ה-90. הוא אוהב לעבוד מאחורי הקלעים, הוא איש של מעשים ותוצאות ופחות של דיבורים. הוא החזיק בעבר את תיק ההנדסה והיה מעורב בכל ההליכים הקשורים להתחדשות העירונית ברמת אליהו, הקמת השכונות החדשות בעיר והקמת הרכבת הקלה, הוא שימש כחבר דירקטוריון בחברה העירונית ועבורו אחת המשימות העיקריות לקדנציה הבאה היא המלחמה בתאונות הדרכים בעיר.

יחד איתו בהנהגה חבר המועצה הוותיק דורון אוזן שבקדנציה האחרונה התמודד לראשות העיר ולמועצה ונחשב אז לאחד המועמדים הבולטים לראשות העיר וכיהן במספר תפקידים בכירים בהנהלת העירייה, בין היתר כיו”ר ועדת הביקורת, המשנה לראש העירייה, מחזיק תיק הצעירים והנוער ויו”ר הוועדה לדיור בר השגה.

החתימה השנייה עם עם מוטי עג’מי:
מוטי הוא איש מפלגת העבודה, הוא מכהן משנת 1998 כחבר מועצה בעיר ובמהלך השנים החזיק בתיקים רבים והוא תמיד מעיד שתחום הרווחה והאוכלוסיות המיוחדות קרוב ללבו. הוא מוכר מאוד לכולם בשל העשייה הציבורית שטבועה בו עוד מבית הוריו והשפעתו בעיר מורגשת בכל.

אנחנו מברכים על חתימת שני ההסכמים ומצפים לעשייה משותפת עם מוטי, דורון ויוסי בקדנציה הבאה כמו בקדנציה הנוכחית.

ההסכם הנו גנרי והוא ייחתם עם כל סיעה שתבקש להצטרף גם כן לקואליציה רחבה וחזקה עבור העיר שלנו. הוא מגדיר את הפרמטרים לקבלת תפקידים בכירים בהנהלת העירייה:

  1. מספר המנדטים שתקבל הסיעה.
  2. קדימות בחתימה על הסכם קואליציוני.
  3. כל המינויים יתקבלו בשיקול דעת והיוועצות עם ראש העירייה ומתוך הבנת הצורך להקמת קואליציה רחבה לטובת תושבי העיר ומימוש חזונה.

אנחנו ממשיכים בכל הכוח במגעים ונמשיך לעדכן אתכם על כל חתימה.”

תגובה אחת

  1. ברכה חן הגב

    היי
    אני רוצה לעבוד ביום הבחערות.
    לאן עלי לפנות?

השארת תגובה