כבר מגיל צעיר מאמנים את הילדים בכדורגל ובונים כך יסודות איתנים לידע ואהבת המשחק- במישור הנוף זה קורה!

בשבוע שעבר נערך אימון מסכם של שלוחת הפועל ראשון על המגרש במתחם מתנ”ס מישור הנוף בניהולה של צירה מזור

הילדים למדו במהלך השנה יסודות משחק ותרגלו במהלך כל השנה את זה . המאמן פותח כל אימון בהסברים מרתקים על הכדורגל כדי ליצור אהבה והבנה למשחק הכדורגל, ענף הספורט האהוב בעולם.

לבנות יסודות נכונים, מאמן הקבוצה אביעד איפרגן. צילום: פרטי.

הורים שנשארים לצפות במאמן והילדים נהנים לראות את הגיבוש והאימון המעניין של ילדיהם ומספרים שזו קבוצה מיוחדת ומגובשת בשל היותה חלק מהקהילה בשכונה ובבית הספר מישור הנוף.

הפעיל החברתי בשכונה ,עידן אברהם וגם אביו של אחד מהמתאמנים הצעירים ,מבקש לסכם ל”מקומון ראשון” את שנת האימונים: ” הבן בציפיה ענקית לאימונים כל שבוע וביקש להיות תמיד לבוש ומוכן לאימון כבר מהבוקר, אנו כבר ממתינים בקוצר רוח לאימונים בשנה הבאה. אני רוצה להודות ולפרגן למאמן אביעד איפרגן על הסבלנות הרבה לילדים ולא תמיד קל עימם ובכלל תודה על הקניית הערכים והאהבה למקצוע הכדורגל וזאת אחרי תקופת הקורונה הקשה שעברה עליהם כלואים בבתיהם ומקווה שימשיך לאמנם גם בשנה הבאה , תודה גם לצירה מזור מנהלת המתנ”ס על הדאגה לכל פרט ופרט כדי שהאימונים יהיו מושלמים וגם לחברי הפעיל החברתי מיקי אלון על העצות והעזרה בכל הקשור לקהילת מישור הנוף בתחומים השונים “.

אביעד המאמן כדורגל מסכם את שנת האימונים מנקודת מבטו כמאמן: ” שמח וגאה לסיים את השנה הראשונה שלי כמאמן במישור הנוף. המטרה הייתה לתת מענה להורים ולילדים ולקיים אימון כדורגל חברתי ,מקצועי ,קהילתי עם המון אהבה למקצוע ובניית יסודות חזקים כדי להיות שחקנים טובים בהמשך. אשמח לראות בשנת האימונים הבאה ילדים נוספים שיהיו מעוניינים ויצטרפו אלינו בשנה הבאה. אני מאחל לילדים חופשה נעימה ובטוחה ושימשיכו להתאמן גם בחופשה, וזה על הוריהם “.

השארת תגובה