אשת החינוך ספיר טויג פתחה צהרון מיוחד ומדהים כזה שכל הורה מבקש לילדיו , צהרון “ילדי הטבע והאומנויות” ,מקום עוטף ואוהב

ספיר טויג, אנו נותנים את כל המעטפת שדרושה לילדים. צילום: פרטי.

צהרון ילדי הטבע והאומנויות הנו מקום קסום המהווה בית שני לילדי גן ובית הספר שזקוקים למסגרת חמה, עוטפת ומכילה לאחר שעות הלימודים

צילום: פרטי.

הוא ייפתח השנה, בספטמבר 2023, מתוך רצון גדול להוות מסגרת חינוכית השמה דגש על התחום הלימודי בכל הקשור להכנת שיעורי בית בהתאם לתכניות הלימודים של בתי הספר, גיוס אנשי מקצוע המוכשרים לעבודה בהוראה מתקנת וטיפול התנהגותי, במטרה להיות ראשית, מסגרת לימודית ושנית, להוות מסגרת טיפולית ומעשירה ע”י שילוב עולמות הטבע והאומנות יחד.

צילום: פרטי.

בעלת המקום היא ספיר טויג, בעלת גני ילדים על שם “האור שבי”, אשת חינוך מוסמכת בעלת תואר ראשון ושני וכן תעודת הוראה לגיל הרך ולבוגרים. עם שנים של ניסיון בעבודה עם ילדים יחד עם הרכב צוות מסור, חם, אוהב ומנוסה ברמה האישית והמקצועית.

צילום: פרטי.

הצהרון ממוקם בשכונת רמב”ם בראשון לציון, יש חנייה בשפע בקרבת מקום. ישנו מערך הסעות מסודר לאלו שצריכים איסוף מהמסגרת החינוכית שלהם. בצהרון מוגשת ארוחת צהריים חמה וטעימה! הכוללת פחמימה, חלבון, ירקות ולקראת סוף היום מחולקת טעימה של פירות טריים.

צילום: פרטי.

אחד מהקווים המנחים שלנו הוא העצמת הביטחון האישי של כל ילד, לתת לו את המקום שירגיש שייך ושרואים אותו ואת רצונותיו. לכן לאורך השנה אנו משלבים תכנית חינוכית ששמה דגש על למידה משמעותית ועצמאית של הילד על ידי העברת פעילויות יזומות ומתוכננות לשאר הקבוצה, מתן כלים ואמצעים להכנת פרויקטים משותפים וייחודיים עבור הקהילה בה אנו חיים ועבור חברי הקבוצה הבוגרים והצעירים יותר.

צילום: פרטי.

המקום פועל בחלוקה לקבוצות גילאים על מנת לתת מענה לצרכים ההתפתחותיים והרלוונטיים לכל שכבת גיל. ילדי גן טרום חובה עד כיתה ד’.

צילום: פרטי.

אנו מאמינים כי ההוויה של הצהרון הנה להיות מסגרת איכותית, מעצימה ומאפשרת כך שכל אחד ואחת מילדיו יוכלו להביא את עצמם לידי ביטוי בהתפתחות וצמיחה אישית למרחקים, כל אחד בתחומו.

צילום: פרטי.

חלק מהעשייה שלנו מושתת על ערכים של דרך ארץ ורכישת מיומנויות חברתיות, שעות סיפור וקריאה לפיתוח שפה וחשיבה, חוגי יצירה המשלבים עבודה בעץ, פיסול בעיסת נייר, חימר, גבס ועוד מגוון פעילויות הקשורות באומנות ויצירה. הכנה לכיתה א’ ועבודה צמודה לתכניות הלימודים של בתי הספר בשכונה. במקום ישנה חצר ענקית, מרווחת ומוצלת המאפשרת תנועה ומרחב, ריצה למרחקים ופעילויות מגוונות כמו ימי ספורט, ימים אתגריים, הקמת מחנות ועוד.

לפרטים נוספים והרשמה:

ספיר – 054-5343226

אביבה – 054-6612746

השארת תגובה