בואו להכיר! מנהלת בית החולים אסותא ראשון לציון ד”ר אנג’לה עירוני אשר תחל את עבודתה בחודש אוקטובר 2023

בתמונה מימין: מנהלת אסותא החדשה ד”ר אנג’לה עירוני.צילום: עופר חג’יוב. ומשמאל: איזי בן עזרא מנהל אסותא כבר מזה 11 שנים. צילום: אסנת רום.

מינויי בכירים באסותא מרכזים רפואיים: מנכ”ל אסותא גידי לשץ הודיע היום על מינויים חדשים:• ד״ר אנג׳לה עירוני – למנהלת בית החולים אסותא ראשון . • הגב’ נועה שמש – מנהלת בית החולים אסותא בחיפה • מר איזי בן עזרא – מנהל התפעול הרשתי של מערך הדימות איזי בן עזרא, מנהל בית החולים אסותא ראשון לציון מזה 11 שנים מונה לנהל את התפעול הרשתי של מערך הדימות באסותא מרכזים רפואיים. מי שתכנס לתפקיד מנהלת בית החולים אסותא ראשון לציון באוקטובר 2023 היא ד”ר אנג’לה עירוני.

נכנסת: ד”ר אנג’לה עירוני. צילום: עופר חג’יוב.

ד”ר עירוני מילאה משך למעלה מעשור תפקידי ניהול בכירים במטה מכבי שרותי בריאות- ראש אגף הסיעוד והמרכזים הרפואיים, מייסדת ומנהלת מרכז טל-בריאות ובתפקידה הנוכחי – מנהלת מחוז שרון של מכבי.

לד״ר עירוני תואר ראשון בסיעוד, תואר שני בבריאות הציבור ודוקטורט במנהל מערכות בריאות עם התמחות בטלה-רפואה (Telemedicine), והינה בוגרת תכנית מנהיגות של קרן וקסנר, אוני’ הרווארד. בנוסף, היא גם מכהנת כנציגה הישראלית של IMIA – האיגוד הבינלאומי לאינפורמטיקה רפואית.

עובר לתפקיד בכיר יותר , המנהל היוצא: איזי בן עזרא. צילום: אסנת רום.

מנכ״ל אסותא גידי לשץ: ״בשם הנהלת אסותא אני מודה לאיזי על תרומתו לבית החולים, עם קדנציה מתמשכת בת כ- 11 שנים של ניהול במקצועיות ובמסירות. לשץ ציין כי מערך הדימות הרשתי עומד בפני קפיצת מדרגה טכנולוגית ושירותית ואיחל לאיזי בן עזרא הצלחה רבה בתפקידו החדש”.

לעניין מינוי ד”ר עירוני אמר לשץ: “לד”ר עירוני רקורד מרשים בתפקידי ניהול בכירים ,בהובלת תוכניות אסטרטגיות משמעותיות, ביישום מודלים חדשניים של טיפול בקהילה והטמעת תהליכי בקרת איכות בבתי חולים. אני בטוח שאתגר הקמת ופתיחת בית החולים החדש שלנו בעיר, ב 2026 יהיה אתגר ניהולי נוסף שאנג’לה תוכל לו ומאחלים בהצלחה רבה בתפקידה החדש

לצד השינוי בהנהלת אסותא ראשון לציון, אסותא מודיעה על סיום תפקידו של ד”ר מורשד פרחאת מניהול בית החולים בחיפה. את ד”ר פרחאת תחליף מי שהיתה סגניתו , הגב’ נועה שמש.

מנכ״ל אסותא מרכזים רפואיים גידי לשץ הודה לד״ר פארחת על תרומתו הרבה להצעדת בית החולים קדימה, ואיחל לו בהצלחה בהמשך דרכו. הוא ברך את נועה שמש ואמר: ״במהלך השנים צברה נועה ניסיון ניהולי רב והיא מכירה את בית החולים מכל היבטיו. אין לי כל ספק כי כל אלה יבואו לידי ביטוי בתפקיד חשוב זה תוך המשך ההשקעה והפיתוח של אסותא בשירותי הבריאות למען רווחת תושבי חיפה והצפון״.

השארת תגובה