תושבי העיר ובינהם הפעיל החברתי ומנהל “במת החדשות” גיא בבלר סיימו קורס מתנדבים של איחוד הצלה, רז קינסטליך ראש העיר: “אתם מתנדבים מהלב והנשמה”

בוגרי הקורס ומנהלי איחוד הצלה. צילום: איחוד הצלה.

17 תושבים סיימו השבוע את קורס החובשים של איחוד הצלה בראשון לציון והחלו להתנדב כחובשים מתנדבים מיידית, במהלך האירוע חנך ראש העירייה מר רז קינסטליך “רכב מינילנס” חדש לסניף אשר יסייע בהגעה מהירה למקרי חירום בעיר.

גוזרים את הסרט. צילום: איחוד הצלה.

מר רז קינסטליך – ראש העיר ראשון לציון נשא דברים ואמר: “אני נרגש לראות את הפעילות של איחוד הצלה גדלה בעיר ראשון לציון, לפני כשנה חנכנו אמבולנס של הארגון, שנתרם למען תושבי העיר וזה מצטרף לחזון שאנחנו מובילים, שראשון לציון תמשיך להיות עיר בטוחה עבור תושביה. לפני כחודש, יצאנו בקמפיין לבתים משותפים לקניית דפיברילטורים, קמפיין שנחל הצלחה גדולה, וועדי הבתים בעיר נרשמו בהמוניהם והמטרה שלנו היא שיהיו כמה שיותר מכשירים ברחבי העיר שלנו. לכם, חובשים יקרים, אני מאחל שלא תהיה לכם הרבה עבודה. תודה על כל עבודת הקודש שאתם עושים בעיר ובכלל, 24 שעות ביממה״.

צילום: איחוד הצלה.

מר לייזר היימן סמנכ”ל מתנדבים באיחוד הצלה נשא דברים ואמר: “ברוכים הבאים למתנדבים החדשים, אין ספק כי עברתם כברת דרך ארוכה של מספר חודשים עד להכשרתכם. היום אתם מצטרפים למשפחה הגדולה בעולם, משפחת איחוד הצלה כחובשים מתנדבים. מבקש להודות לכם על ההירתמות, לראש הסניף שלומי בן-עמי וכל צוות הניהול של הסניף על ההשקעה הרבה במתנדבים ופיתוח הסניף ללא לאות לטובת האזרחים.”

הפעיל החברתי וכונן איחוד הצלה גיא בבלר וביתו. צילום: איחוד הצלה.

שלומי בן-עמי ראש סניף ראשון-לציון באיחוד הצלה נשא דברים ואמר: “17 מתנדבים מהווים מכפיל כוח משמעותי, מבקש להודות לכם מתנדבי הסניף היקרים, המסיימים הטריים והחובשים הוותיקים, על רצון, התנדבות והירתמות למען האחר בכל שעה ודקה ביממה. מבקש להודות לצוות המדריכים, הפאראמדיקים נעמי מזיג-שניידר ואסף קושניר על הדרכה מכל הלב עד לקו הסיום שהגיעו אליו היום המתנדבים הטריים.”

צילום: איחוד הצלה.

גיא בבלר פעיל חברתי ידוע בראשון לציון ,מנהל את קבוצות “במת החדשות” לידיעות “חמות” בוואצאפ וגם הבעלים של “פיצה ירושליים” בשכונת כרמים ראשון לציון, סיים גם הוא את קורס איחוד הצלה ומספר: עכשיו זה רישמי אני ,כונן איחוד הצלה. מבחינתי זו גאווה אדירה להכנס לאירגון כל כך מדהים כמו איחוד הצלה סניף ראשון לציון. זה התחיל לפני חצי שנה קורס של יומיים בשבוע 5 שעות כל מפגש עם אנשים ומדריכים כל כך מדהימים שללא ספק בלעדהם לא היינו איפה שאנחנו היום. אני מודה לכל אחד ואחת מכן על הזכות להציל חיים. אני כבר מוכן להתחיל….” .

המתנדבים החדשים של איחוד הצלה. צילום: איחוד הצלה.
גאווה לסיים קורס כל כך חשוב. צילום: איחוד הצלה.

השארת תגובה