נציגי ש”ס ראשל”צ חזית דתית מאוחדת: טל נאור ואוהד אוזן (יו”ר סרוגים) מעמידים את החינוך במקום הראשון ונפגשו עם השר במשרד החינוך חיים ביטון לעדכן על הצרכים של הציבור החרדי והדתי בעיר

החינוך במקום הראשון. צילום: רבקה, מצלמת קסם בקליק.

החינוך במקום הראשון! נציגי ש”ס ראשל”צ טל נאור ואוהד אוזן (יו”ר סרוגים), נפגשו אמש עם השר במשרד החינוך חיים ביטון, בנושא מוסדות החינוך בראשון לציון

על הפרק עלה נושא הטיפול בהסעות לתלמודי התורה וכן שדרוג המבנים הקיימים של מוסדות החינוך בעיר וגיוס תקציב ממשלתי לבניית מבני קבע רחבי ידיים לטובת תלמידי העיר.

אוהד אוזן נציג ש”ס ויו”ר סרוגים. צילום: רבקה, מצלמת קסם בקליק.

“כאב לילדים במערכת החינוך, אני מודע לאתגרים הקשים שיש להורים עם תשלומי ההסעות והמבנים שברוך ה’ כבר צרים מלהכיל, אנחנו מתכוונים להיכנס לעובי הקורה במלוא המרץ וכבר עמלים על פתרונות יצירתיים מול משרד החינוך” מסר טל נאור.

טל נאור נציג ש”ס למועצת העיר. צילום: רבקה, מצלמת קסם בקליק.

בנוסף העלה אוהד אוזן את נושא המעבר המסתמן של חלק ממוסדות החינוך של הציבור הדתי לאומי מאזור המערב ושיתף את השר בתחושות הקשות של תושבי מערב העיר בנוגע לתהליך המסתמן. על הפרק עלו מספר פתרונות, השר ביטון שמכיר את האתגרים, ביקש מצוותו להכין תכניות עבודה אל מול העירייה שיקודמו בהקדם האפשרי.

טל נאור ואוהד אוזן סיכמו את הפגישה ואמרו: חשוב לנו שיהיה פיזור של מוסדות חינוך דתיים תורניים בכל רחבי העיר. ראשון לציון עיר גדולה ובקרוב תהא העיר השלישית בגודלה וככזו הרשות חייבת לתת מענה רחב מהמענה הקיים היום, כדי למנוע יציאה של תלמידים מצויינים ללמוד מחוץ לעיר.

השארת תגובה