בפעם השלישית ברציפות אגף החירום של ראשון לציון זוכה בתחרות של פיקוד העורף

פעם שלישית ברציפות זוכה אגף החירום של עיריית ראשון לציון בתחרות המיקלוט של המועצה לישראל יפה ופיקוד העורף, אשר בחנה את המוכנות לחירום.

צילום: עיריית ראשון לציון

בטקס היום במעמד מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא קיבלו מנהל אגף החירום בראשון לציון אילן טביב וסגנו מוטי זיתון את ההוקרה.

אגף החירום הפועל כאגף בחברה העירונית לבטחון וסדר ציבורי מתחזק ומפעיל 37 מקלטים ציבוריים ברחבי העיר לצד עשרות מקלטים בבתי מוסדות חינוך ברחבי העיר וכן באחריות האגף לפקח על מאות מקלטים בבנינים משותפים ברחבי העיר.

בשנה החולפת עמדה העיר פעמיים בשעות מבחן ביטחוני: מבצע ״עלות השחר״ וכן ״מגן וחץ״ שני מבצעים בהם פעל צה״ל מול אירגוני הטרור בעזה דבר שהוביל להערכות ביטחונית בעיר ראשון לציון בעקבות ירי טילים מהרצועה לשטח ישראל ואל העיר.
במסגרת התחרות נבדקו שמונה מקלטים ציבורים ונבחנה רמת התחזוקה, הנקיון והיכולת המיידית שלהן לקלוט אזרחים חוסים בהם.

צילום: עיריית ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: “הפרס היוקרתי הוא חותמת נוספת לכך שראשון לציון ערוכה לכל מצב – הן בימי בשגרה והן בשעת חירום – על מנת לספק לתושביה את ההגנה הגבוהה והטובה ביותר. אנחנו מייחסים חשיבות רבה לנושא החירום, ולפיכך נמשיך לפעול כדי להיות ערוכים לכל תרחיש אפשרי ולהגביר את המעורבות והמודעות של התושבות והתושבים בנושא”.

״ במהלך השנים האחרונות נדרשנו לא אחת לעמוד בשעת מבחן בעקבות ירי טילים לעבר העיר מרצועת עזה. העיר בהובלת ראש העירייה רז קינסטליך עושה בכל ימות השנה הכנות ופעולות במגוון רחב של נושאים כדי לעמוד בכל עת מול כל איום; ביטחוני או פגיעת טבע. גם בשנה החולפת נדרשנו ועמדנו באתגרים שהוצבו בפנינו״- אומר אילן טביב מנהל אגף החירום, אשר הוסיף ואמר: ״ הזכיה בתחרות מחזקת אותנו בידיעה כי אנו פועלים בדרך ארוכה כדי לשמור על מוכנות העיר לאתגרי החירום״

השארת תגובה