מדהים! עיריית ראשון לציון חנכה את 2PLAY – מתחם המשחקים הממוזג הראשון מסוגו בארץ, הכניסה לתושבי העיר,חינם!

ראש העיר רז קינסטליך עם הנהלת העירייה, חונכים את המתחם החדש. צילום: דוברות העירייה.

המשחקייה, בשטח של 1,000 מ”ר המיועדת לגילי 0-13, כוללת 4 מתחמים: קטנטנים, הרפתקאות, יצירה וספורט דיגיטלי – עם מגוון מתקני משחק, פיזיים ודיגיטליים, אינטראקטיביים וחדשניים. תושבות ותושבי העיר יוכלו להיכנס למשחקייה בכל חודש ללא כל עלות, אך ברישום מראש בלינק ייעודי. רז קינסטליך: “הבטחנו – והיום אנחנו מקיימים. כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה, נאפשר לתושבות ולתושבים שלנו להיכנס למתחם המשחקים שמותאם לכל המשפחה ללא כל עלות, ואני מזמין את כולם להגיע וליהנות”

צילום: דוברות העירייה.

עיריית ראשון לציון חנכה היום (ראשון) את 2PLAY – מתחם המשחקים המקורה החדשני והראשון מסוגו בארץ, המיועד לכל המשפחה. תושבות ותושבי העיר יוכלו להיכנס למתחם ללא כל עלות, אך ברישום מראש למועדון הטבות מיוחד המיועד לתושבי העיר ואשר עתיד להיפתח בקרוב.

צילום: דוברות העירייה.

במשחקייה, בשטח של 1,000 מ”ר הממוקמת ברח’ ז’בוטינסקי 16 (בתוך מתחם השקם הישן), ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מתקני משחק, אתגר ויצירה המיועדים לטווח גילים רחב של 0-13.

צילום: דוברות העירייה.

המשחקייה מחולקת ל-4 מתחמים, כך שכל קבוצת גיל תמצא את האזור המתאים לה מבלי להפריע לשאר הקבוצות שבמתחם:
מתחם קטנטנים: כולל מגוון מתקני משחק לצד בריכת כדורים, לוחות משחקי אתגר על הקירות ורצפה אינטראקטיבית עם עשרות משחקים וחוויות מוזיקליות ופדגוגיות. בתוך המתחם קיימות פינות ישיבה מיוחדות להורים.

צילום: דוברות העירייה.

מתחם הרפתקאות: מרחב צבעוני הכולל מתקני משחק, טיפוס ואתגר – פיזיים ודיגיטליים.

צילום: דוברות העירייה.

מתחם יצירה: יאפשר לילדות ולילדים בוגרים יותר לצייר ציורים על גבי נייר ולהפוך אותם לאנימציות בעולם וירטואלי באמצעות הטלפונים הניידים.

צילום: דוברות העירייה.

מתחם ספורט דיגיטלי: מעוצב בסגנון עתידני, חדשני ומסקרן, עם מתקני משחק המשלבים טכנולוגיה והקרנות אינטראקטיביות דוגמת עמדות משחק על גבי הקירות והרצפה. מיועד לילדות ולילדים בוגרים יותר שיוכלו להתמודד עם אתגרי חשיבה, זריזות ויצירתיות.

צילום: דוברות העירייה.

בנוסף ניתן למצוא במתחם קפיטריה, ספסלי ישיבה מרופדים ותאים רבים להנחת נעליים.

כאמור, תושבות ותושבי ראשון לציון יוכלו להיכנס למשחקייה בכל חודש ללא כל עלות, אך ברישום מראש בלינק ייעודי:

לחצו כאן !

כל תושב יידרש למלא פרטים ולהעלות צילום של ספח ת.ז על מנת להוכיח תושבות, וכן את מספר הילדים במשפחה (כל ילד בגילי 2-16 צריך בכרטיס).

לאחר ההרשמה יישלחו הכרטיסים במייל או בהודעת וואטסאפ, כמספר הילדים במשפחה (יישלח קוד קופון וקוד QR). לאחר מכן יש לתאם זמן הגעה מועדף באתר המתחם – ולמלא את קוד הקופון שפוטר מתשלום. בעת ההגעה למשחקייה, יש להציג את הקוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “הבטחנו – והיום אנחנו מקיימים. כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה, נאפשר לתושבות ולתושבים שלנו להיכנס למתחם המשחקים שמותאם לכל המשפחה – ללא כל עלות. המתחם המקורה החדשני, הממוזג והראשון מסוגו בארץ, מתאים לטווח גילים רחב עם מגוון גדול של מתקנים פיזיים ודיגיטליים כך שכל אחד יוכל למצוא בו הנאה. אני מזמין את התושבות והתושבים שלנו להגיע ולבלות״.

14 תגובות

  1. ענת הגב

    קראתי ונראה שיש עשייה נפלאה לטובת הילדים של תושבי העיר המון תודה רבה על התיכנון העשייה והתרומה הרבה לילדי העיר.

  2. יעל משה הגב

    אנחנו תושבי העיר ויש לנו נכדים שמתארחים , היכן קונים כרטיסים ומה העלות למי שלא זכאי לכניסה בחינם

  3. נקר צבי הגב

    אני גר בראשון, האם אני יכול להכניס נכדים שלא גרים בראשון?

  4. נקר צבי הגב

    מה הכתובת של האתר?

  5. אבא של מיוחד הגב

    במקום לבזבז את כספי הציבור תשקיעו במקום שבו ראוי – חינוך מיוחד , הקטנת גודל כיתות , מסלולי הכשרה לחיים לבני נוער החטיבות

    • קרן מור דביר הגב

      מחזקת את דברי אבא של מיוחד! הגיע הזמן להשקיע בחינוך המיוחד ופחות בנראות ומה מצטלם טוב! בוזזים מכל הכיוונים ולא נותנים מענים. מקבלים תקציבים ייעודיים למענים טיפוליים ועושים בהם כרצונים ולא רק שהמענים הפרא רפואיים לא מגיעים אל הילדים, מעצם הגישה הדיפרנציאלית בחינוך הדיפרנציאלי, נוצרים נזקים לילדים האלו!

    • אמא של מיוחד הגב

      מחזקת! בעיקר ובפרט שהגישה, בשטח, בכיתה, בבית הספר, גם בכיתות הקטנות- דיפרנציאלית כשאמורה להיות דיפרנציאלית, מותאמת. דבר שמדרדר ויוצר נזקים מוכחים לילדים. וזה משהו שלעירייה יש גישה והשפעה ישירה עליו. תשקיע בחינוך רז, בהתאמה, ובפיקוח על הנעשה עם תקציבי החינוך המיוחד אחרי שהם מגיעים אל ביה”ס ותדאג שיגיע לילדים עבורם התקבל התקציב המיוחד בבקשה. ולא פחות בפיקוח על הנעשה בכיתות והכשרה מותאמת לצוות. שניהם בתחום אחריות העירייה. פחות בנראות והמכירתיות בהשקות נוצצות

  6. יהודית נוטע הגב

    ה התדובה לסבתא המארחת נכדים?

  7. ארטיום הגב

    איך נרשמים?

  8. אסתר הילה יעקב הגב

    רוצים להירשם..אמא ילג ואבא

  9. אמא של מיוחד הגב

    מחזקת את דברי אבא של מיוחד! הגיע הזמן להשקיע בחינוך המיוחד ופחות בנראות ומה מצטלם טוב! בוזזים מכל הכיוונים ולא נותנים מענים. מקבלים תקציבים ייעודיים למענים טיפוליים ועושים בהם כרצונם, ולא רק שהמענים הפרא רפואיים לא מגיעים אל הילדים, מעצם הגישה הדיפרנציאלית בחינוך הדיפרנציאלי בלבד- נוצרים נזקים לילדים האלו!

  10. דוסטרי לילי הגב

    מעוניינת להביא את הנכדות שלי
    שתיים מהן לא תושבות העיר ומתארחות אצלי
    האם יש אפשרות להזמין להן כרטיס?
    ואם לא
    מה עלות הכרטיס
    מקווה שתענו כי אין פה תשובות לשאלות
    תודה

השארת תגובה