קו אדום נחצה! על שלטי הבחירות של המועמדים למועצת העיר: הרב שמואל ג’מיל ונועם חדד נכתב “מוות לדתיים” ו”רוצחים” , מזעזע!

מזעזע. צילום:פרטי.

הושחתו שלטי בחירות של סיעת “מאמינים בראשון” בראשות חברי מועצת העיר ונציגי הציבור המסורתי והדתי במועצת העיר, שמואל ג’מיל ונועם חדד. על השלטים שהושחתו נכתב: “מוות לדתיים” ו”רוצחים”

לא נעצר כרגע אף חשוד. צילום:פרטי.

בסיעת “מאמינים בראשון” הגיבו בכאב: “נקרעו והושחתו שלטים שלנו במערב העיר. כואב הלב לראות גורמים המנסים בכח להביא לעיר את המאבק בין החילונים לדתיים שמתרחש בערים אחרות. נחצה כאן קו אדום עם הסתה לרצח נגד הציבור הדתי והמסורתי בעיר.

אנו לא ניגרר לקו הזה. יחד נמשיך לשמור על הסטטוס קוו הנהוג בעיר מאז היוסדה לפני 140 שנה, מתוך כבוד למסורת ישראל, ולבלום כל ניסיון לשנות את המירקם העדין וההרמוניה בין תושבי העיר שחיים יחד בכבוד הדדי ובטוב ובנעימים, באהבה, במאור פנים, והכל ממקום של הערכה וכבוד מבלי לזלזל באף אחד.

אנו קוראים לגורמים האחראים להסתה לעצור אותה מיד. כולנו יודעים שלמילים יש כח, וזה הזמן לעצור לאלתר את ההסתה נגד ציבור שלם.

אנו מבקשים את עזרת הציבור: כל מי שרואה מעשה כזה בזמן אמת, שיצלם את הוונדליסטים, על מנת שנוכל להגיש תלונה במשטרה ולמצות איתם את הדין.

נמשיך לפעול בכל כוחנו למען כל תושבי העיר. חושך לא מגרשים עם מקל, חושך מגרשים עם אור, והתשובה שלנו לשנאה היא המשך של עשייה מאהבה.

השארת תגובה