עיריית ראשון לציון מינתה את תושב העיר, רפ״ק בדימוס דודו כהן, לפרוייקטור חירום לנושא האבטחה ופיקוח העבודות באתרי הבנייה בעיר

דודו כהן פרוייקטור החירום. צילום: דוברות העירייה.

עיריית ראשון לציון מינתה את תושב העיר, רפ״ק בדימוס דודו כהן, לפרוייקטור חירום לנושא האבטחה ופיקוח העבודות באתרי הבנייה בעיר. בתכנית הפיקוח: ביקורות פתע באתרי הבנייה, פיקוח אחר שעות העבודה של הקבלנים, בדיקת אישורים ות.ז של העובדים בכל אתר מול המשטרה, בידוק עמדת שומר בכל אתר ובדיקה כי כלל העובדים נשארים בתוך האתר בלבד.

ראש העירייה רז קינסטליך: ״אנו לוקחים ברצינות יתרה את כל נושא האבטחה בעיר, לכן הנחתי למנות אדם מקצועי שמגיע מתחום הביטחון לפקח ולדאוג שכל אתרי הבנייה עובדים לפי התנאים שהצבנו״.


עיריית ראשון לציון הודיעה היום (חמישי), כי מינתה פרוייקטור חירום מיוחד לנושא כלל האבטחה באתרי הבנייה בעיר. מדובר בתושב העיר – רפ״ק בדימוס, דודו כהן (50), אשר כיהן במשטרה במגוון תפקידים כ-31 שנים בתחומים מבצעיים.

כהן התנדב כבר עם תחילת מלחמת ״חרבות ברזל״ לסייע להקמת המערך הבטחוני בעייריה והקים את מערך משמרי השכונה בעיר, שפועל מהיום השני למלחמה, הכולל כיון כבר למעלה מ-1500 מתנדבים ברחבי העיר.

בשל הוראת בית המשפט לפתיחת כלל אתרי עבודות הבנייה לפני כשבוע, הנחה ראש העירייה רז קינסטליך, כי כהן יתכלל את כל נושא הפיקוח על הקבלנים ויתאם בין החברה לבטחון וסדר ציבורי, מנהל ההנדסה בעירייה ומשטרת ראשון לציון ויוודא כי כלל האתרים פועלים לפי הנחיות הביטחון שהציבה העירייה.

כהן וצוותו יבצעו ביקורות פתע באמצעות הפיקוח על הבנייה, ריכוז בקשות הקבלנים ואישור העבודה בהתאם לתנאי ההנדסה והאבטחה, פיקוח אחר שעות העבודה של הקבלנים, בדיקת אישורים ות.ז של העובדים בכל אתר מול המשטרה, בידוק עמדת שומר בכל אתר ובדיקה כי כלל העובדים נשארים בתוך האתר בלבד ועוד׳.

כהן יפעיל וואטסאפ ייעודי שישמש לפניות תושבים בנושא הבטיחות באתרי הבנייה ותושבי העיר מוזמנים לפנות אליו ישירות בנושא זה, במספר: 054-6683082

לדבריו של ראש העירייה רז קינסטליך: ״אנו נמצאים בתוך מלחמה ובשום שלב לא נכנסים לשאננות ולוקחים ברצינות יתרה את כל נושא האבטחה בעיר, לכן הנחתי למנות אדם מקצועי שמגיע מתחום הביטחון לפקח ולדאוג שכל אתרי הבנייה עובדים לפי התנאים שהצבנו. לדודו יש עבר מרשים בתחום הביטחון ואני סמוך ובטוח כי יעשה את עבודתו נאמנה למען תושבות ותושבי העיר״.

תגובה אחת

  1. בלה הגב

    תודה לרז על הדאגה לעיר שלנו בהצלחה למיקי רוצה להודות במיוחד לך ולחמל על הדיווחים שלכם אחרי כל אזעקה

השארת תגובה