עיריית ראשון לציון קיימה טקס זיכרון ברחבת העירייה לציון חודש לשבת השחורה הארורה ב-7 לאוקטובר

ראש העיר רז קינסטליך פותח את הטקס העצוב. צילום: דוברות העירייה.

עיריית ראשון לציון קיימה השבוע (שלישי) טקס זיכרון ברחבת בניין העירייה, בהשתתפות ראש העירייה – רז קינסטליך, חברות וחברי מועצת העיר ובנות ובני נוער מתנועות וממרכזי הנוער ברחבי העיר, לציון מתקפת הטרור הרצחנית בשבת השחורה ב-7 באוקטובר

ראש העיר רז קינסטליך. צילום: דוברות העירייה.

ראש העירייה, חברות וחברי מועצת העיר ובני הנוער התייחדו עם זכרם של 1,400 הנרצחים והנופלים, הדליקו נרות בסימן ה-7 באוקטובר והפריחו בלונים צהובים.

צילום: פרטי.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “ב-7 באוקטובר לפני כחודש רעדה המדינה כולה כשהתחילה המתקפה הנפשעת בידי בני עוולה על אזרחיות ואזרחים חפים מפשע – מתקפה שמדינת ישראל מעולם לא ידעה כמותה.

״חודש ימים שהלב של כולנו מחסיר פעימה. חודש ימים שמרגישים כמו נצח. חודש שישנם ילדים, נשים, גברים ומבוגרים שנחטפו ונמצאים בשבי ולא בביתם.

הבלונים הצהובים כאות הזדהות עם משפחות החטופים. צילום: דוברות העירייה.

״התכנסנו הערב כדי להנציח ולהבטיח כי לעולם לא נשכח את השבת השחורה ההיא. היום, חודש אחרי, אנחנו הפה של כ-1,400 נרצחים ועוד 240 חטופים שנמצאים בשבי החמאס. היום אנחנו עומדים כאן גאים בארצנו, בחיילנו ובאזרחינו, ואומרים – לא יהיה עוד״.

צילום: דוברות העירייה.

איריס חזן יועצת ראש העיר מספרת: ” פנו אליי לגבי הרמת הטקס (שבעה באוקטובר) שהתקיים ב 7.11.23 ברחבת העירייה בראשון לציון וציין חודש לאסון. פירסמתי, הפצתי, עשיתי מאות טלפונים, קיבלתי 400 חולצות ונרות נשמה על מנת לחלק למשתתפים בטקס.
היה מאוד כואב לראות את כולם עצובים עם האובדן הגדול שפקד את כולנו. עם ישראל חי וביחד ננצח “.

צילום: פרטי.
צילום: דוברות העירייה.

מובילי היוזמה הארצית: ערן ליטמן, ששכל את ביתו אוריה ז”ל ומעוז ינון ששכל את הוריו בלהה ויעקובי ז”ל.
ובכל עיר בחרו בנציג להוביל ולהפיץ את הטקס בראשון לציון הייתה זו איריס חזן יועצת ראש העיר.

ראש העיר רז קינסטליך עם היועצת איריס חזן. צילום:פרטי.
צילום: פרטי.

השארת תגובה