המקרר החברתי של עיריית ראשון לציון שהפך לפעיל במיוחד עבר למיקום חדש

צילום: עיריית ראשון לציון

המיזם, שהחל בחודש אוגוסט האחרון, הוא פרי שיתוף פעולה בין האגף לפיתוח שירותים חברתיים במינהל לשילוב חברתי בעירייה, ארגון “זה בידיים שלנו” ועמותת “מכוונים מעלה”. המקרר, שמוצב כעת ברח׳ הרצל 90, נועד לסייע בביטחון תזונתי לתושבים שזקוקים לכך, שמגיעים ולוקחים מוצרים שנתרמו על ידי התושבים – ללא כל עלות.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “עיריית ראשון לציון לא משאירה אף אחד מאחור – במיוחד בתקופה מורכבת כזאת. אני גאה בתושבות ובתושבי העיר שגם הפעם מוכיחים סולידריות חברתית ותורמים למקרר בנדיבות ומכל הלב”

בחודש אוגוסט האחרון יצאה עיריית ראשון לציון, בהובלת המינהל לשילוב חברתי, במיזם חדש: מקרר חברתי שנועד לסייע בביטחון תזונתי לתושבות ולתושבי העיר הזקוקים לכך. קצת יותר מארבעה חודשים חלפו מאז, והמקרר – שפועל במרכז העיר – הפך לפעיל עוד יותר בעקבות מלחמת “חרבות ברזל”.

מאז החלה המלחמה, תושבות ותושבי ראשון לציון שידועים ברוח ההתגייסות ובסולידריות החברתית שלהם בימות שגרה – עושים זאת גם הפעם ותורמים בנדיבות למקרר החברתי שעבר בימים האחרונים למיקום חדש ברח’ הרצל 90. התושבים תורמים מוצרי מזון בסיסיים טריים באריזתם המקורית, ומי שזקוק לכך יכול לקחת את המזון ללא כל עלות.

המקרר החברתי, נזכיר, הוא פרי שיתוף פעולה של האגף לפיתוח שירותים חברתיים במינהל לשילוב חברתי בעירייה, ארגון “זה בידיים שלנו” ועמותת “מכוונים מעלה” שתרמה את המקרר.

לדברי הפעיל החברתי רועי כהן מארגון “זה בידיים שלנו”, “המקרר משקף את המציאות הנוראה שבה אנו חיים כיום. הרבה מאוד אנשים זקוקים לו ואנו רואים עלייה משמעותית בתושבות ובתושבים שמגיעים ולוקחים מוצרים מהמקרר. מחמם את הלב לראות גם הפעם את ההתגייסות ואת רוח הנתינה של תושבי העיר – וחשוב שימשיכו לעשות זאת ולמלא את המקרר ככל שניתן.

“אני מגיע מדי יום למקרר, בודק את המוצרים, מסדר ומעביר את התרומות. זכינו לעשות את הפעילות המבורכת הזאת יחד עם מינהל הרווחה בעירייה – ואני מודה על כך”.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “עיריית ראשון לציון לא משאירה אף אחד מאחור – במיוחד בתקופה מורכבת כזאת. אני גאה בתושבות ובתושבי העיר שגם הפעם מוכיחים סולידריות חברתית ואת העובדה שהם מתגייסים לכל מטרה חשובה ותורמים בנדיבות ומכל הלב לכל מי שזקוק לכך”.

השארת תגובה