נעמי מטודי רק בת 20 מבקשת לתת לכם ‘ביס של אושר’ בקונדיטוריה צרפתית שהיא חוויה קולינרית על חוף ימה של נתניה וכן היא גם דואגת ללוחמים בחזית

נעמי מטודי, בואו להכיר קינוחים צרפתיים אותנטיים. צילום: פרטי.

בואו והכירו את נעמי מטודי צעירה, רק בת 20 מנתניה, שהקימה במו ידיה, ב-10 אצבעות עסק של קונדיטוריה צרפתית בוטיקית וגם קייטרינג. בנוסף נעמי מעבירה סדנאות מיוחדות בתחום הקונדיטוריה הצרפתית. קראו את סיפורה המרתק ולכו לבקר במקום המיוחד שלה

נעמי מטודי. צילום: פרטי.

נעמי מטודי מבקשת בהתרגשות לספר את סיפורה האישי: ” את המטבח גיליתי כבר מגיל 7 כשחיפשתי תעסוקה לאחר הצהריים ונאלצתי לבשל לעצמי, עם הזמן גיליתי עולם ענק שהוא הרבה מעבר לכדורי שוקולד, גיליתי עולם של טעמים, מרקמים, צבעים, אהבה וביטוי של אומנות שבא לידי ביטוי בהורמוניה של אינסוף שילובים ויצירתיות.

המטבח הפך להיות חוף המבטחים שלי, המקום בו הייתי יכולה להיות אני, בלי גבולות, בלי כללים, פשוט לדמיין, ליצור, להעיז וליצור מחומרי גלם הכי פשוטים, יצירת אומנות אכילה שמתפרצת בביס של אושר.

נעמי מטודי. צילום: פרטי.

העברתי שעות על גבי שעות של נסיונות, ימים ולילות והפכתי את המטבח הביתי למעבדה שלי, למדתי, ראיתי סרטונים וכמובן שהשפה הצרפתית היוותה לי יתרון בלמידה יסודית של המסורת הצרפתית מטובי הקונדיטורים הצרפתיים.

ניסיתי ונכשלתי, הוספתי ושיניתי עד שהגעתי לטעם ולמרקם המושלם ויצרתי את המתכונים שלי בעצמי, עד שלמדתי את תורת המטבח וחומרי הגלם במו ידי, כמו שאומרים ״אין חכם כבעל נסיון״ וזה מה שעשיתי, צברתי נסיון וידע רב עם השנים, ניצלתי את משבר הקורונה בימים שלמים במטבח ובהשתפרות בתחומים רבים וגם המשכתי לקורסים שונים מקצועיים.

אבל כל זה נשאר תחביב ולעולם לא חשבתי להפוך את זה לעסק. חיפשתי את עצמי שנים, ניסיתי מכירות, שיווק, ניקיון, מורה פרטית, בייביסיטר, מלצרית, מוכרת, קורסים קצרים בתחומים שונים אבל זה עדיין לא היה זה.עד שהגיע המסע הגדול שלי, 5 חודשים בפריז, מנותקת מהעולם ומחוברת לעצמי, לרצונות האמיתיים שלי ולחלומות שלי, ובמהלך הסיורים הקולינריים השונים בין הבוטיקים והקונדיטוריות, זה פשוט בער בי, הגעגוע למטבח, ליצור, לשלב, להעיז, לערבב, לרדד ולפרפרים בבטן כשאני רואה את הקינוח הסופי המושלם מוגש לאחר שעות של עבודה והשתיקה מלווה בחיוך של טועם היצירה שלי.

כאשר הגעגוע לארץ בער בי, הבנתי שאני לא הולכת ללמוד בפריז ואת המדינה שלי אני לעולם לא עוזבת, חזרתי לארץ והתחלתי להתמקם עוד לא הייתי בטוחה לאיפה אני הולכת אבל נחתתי ישר למעבדה הביתית שלי והתחלתי ליצור, למכור, להתאמן ולחזור ״לכושר קולינרי״.

כשפרצה המלחמה פירסמתי קמפיינים לגיוס כספים עבור החיילים והמשפחות מהדרום שפונו שכאשר רק הגיעו למלונות בנתניה, עוד לא היה ארגון לאוכל,רתמתי בנות בנתניה והתחלנו להכין אוכל מפנק ומעודד למשפחות שפונו.

יחד עם אחת התלמידות שלי ייצרתי כמות גדולה של קינוחים, מאפים וכל טוב שנשלחו לחיילים שלנו ברצועה ובמקומות השונים.

עם החזרה לשגרה ההירתמות לתרום החלה להצטמצם ולכן החלטתי שאני עוזבת הכל ופותחת באופן רשמי את העסק שלי ״Naomi’s Events”, על מנת לעודד תרומה של אנשים, התחלתי למכור מארזים וציינתי ללקוחות ש20% מהרווחים נתרמים לחיילים וכך הצלחתי להוציא לפועל את הקמפיין הראשון לגיוס כספים לחיילים ומעבר.

לאחר תקופה הבנתי שהניצחון שלנו יהיה להמשיל להתפתח ולקדם את הכלכלה ולהשאיר את הראש מעל המים במקביל לתרומות, לעזרה ולמצב שלנו ולכן יזמתי שיתוף פעולה עם בעלי עסקים נוספים והפכתי להיות הקונדיטורית של FINNS.

הקימה את העסק ב-10 אצבעות, נעמי מטודי. צילום: פרטי

אני מזמינה את תושבי ראשון וכל חיילי המילואים ששוחררו ולו ליום אחד כדי להנות מחוויה קולינרית מיוחדת באחד המקומות הקסומים בארץ, ב FINNS BAY, שם תוכלו למצוא את מגוון המאפים והקינוחים שלי וליהנות מחוויה ייחודית מול הים הכחול, בין הצוקים והחופים המרהיבים של נתניה באווירה טרופית שתיתן לכולם רגע של שלווה בתקופה הזאת “.

השארת תגובה