האסטרולוגית צילה שיר-אל מראשון לציון מפתיעה עם ‘ניתוח’ מדוייק של ה”מסביר הלאומי” שלנו מאז השבת השחורה

האסטרולוגית המובילה בעיר צילה שיר-אל עם נסיונה רב השנים ועם פעילות חברתית עניפה כמו הקמת סניף רוטרי מקומי בראשון לציון, מפרסמת “ניתוח” מדוייק לאחת הדמויות המזוהות עם המלחמה הנוכחית דובר צה”ל דניאל הגרי.

צילום: דובר צה”ל

דניאל הגרי – דובר צה”ל האיש שכולנו מחכים בכל יום למוצא פיו. 

דניאל הגרי פרץ לחיינו מאז אותה השבת השחורה ומאז הוא מלווה אותנו יום יום , עד השבוע. מעניין ללמוד על האדם שהוא ולא רק על הדמות שבמסך. כיאה לדובר צהל הציפייה של כולנו שיהיה אדם ישר, אמין ורודף צדק ואכן אלה הן התכונות המאוד בולטות שלו כשבוחנים את המפה האישית שלו.

תאריך הלידה שלו הינו 20.12.1976 – ויש לו כוכבים רבים בקשת ולכן הוא לקח את מאפייני המזל , אך רק את הטובים שבהם ☺ . 

הכוכבים של היגיון, ועשייה במזל קשת, הינם כוכבים שמבטאים אומץ לב ספונטניות ועשייה למען מטרה צודקת בדרך בלתי פוסקת .

מספר המזל שלו הינו 1 ועל כן אין לו בעיה להיות לבד ולא פלא שהינו דמות כריזמתית שמושכת אחריו אנשים בראותם את הרצינות בה הוא מתייחס לכל תחום. 

יש במפה שלו ניגודיות מעניינת שהיא זו אשר גורמת לו להיות כל כך ייחודי. מצד אחד הוא בן מזל קשת המתאפיין בנחמדות , ספונטניות ולעיתים אפילו בקלילות יתר. אך מצד שני הכוכב הדומיננטי ביותר במפה שלו הוא סטורן שנחשב לכוכב הרציני ביותר והוא זה אשר משפיע עליו ועל דרך חייו – זהו הכוכב אשר נחשב לזקן השבט , חכם ומלמד את כולם בסבלנות אין קץ. יודע להגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון, לא מתלהם ותמיד מחושב . ולכן, אין פלא שנבחר לתפקידו כדובר צה”ל שהרי מצד אחד יש לו את היכולות הדרושות להיות לוחם אמיץ ושוחר צדק ומצד שני הוא מחושב מאוד, מחשבתו מעמיקה והנטייה שלו היא לחשוב על דברים לעומק לפני שהוא אומר אותם.

ואכן יכולנו לשמוע בכל החודשים האחרונים שליווה אותנו כמה וכמה פעמים שאלות מאתגרות שהוא כאדם שיש לו יכולת להוביל את המחנה, לא נפל בפח של אף אחד ותמיד הייתה לו התשובה הנכונה בכל מצב.

הוא כולו חדור מטרה ואנשים ולוחמים תמיד מחפשים את קרבתו. יש לו הרבה חברים אך את עצמו הוא שומר למשפחה הגרעינית. הוא נחמד, אדיב ומסביר פנים לכולם, אך יודע גם לשמור על עצמו. 

מבחינה רגשית יש לו מבנה פנימי מעודן והוא יודע ויכול להזדהות עם אנשים הסובלים לידו ולתת להם מעצמו. בעיקרון, הוא אדם שיותר נותן לזולת, לחברה ולמדינה מאשר שהוא מקבל והוא בסדר גמור עם תחושה זו כשהוא יודע שהוא פועל למטרת האידאלים בהם הוא מאמין.

ועם כל התכונות הללו אין פלא שכולנו חיכינו לכל מוצא פיו ולמעשה האמנו לו יותר ממה שהאמנו להצהרות הממשלה.

במידה ויחליט בשלב כלשהו ללכת לפוליטיקה הוא בהחלט האדם המתאים ולאנשים כמוהו בהנהגת המדינה – כולנו זקוקים .

בהצלחה לו ולכולנו 

צילה שיר אל, אסטרולוגית

נייד 0522248626

השארת תגובה