היו”רית מירב גינת וחבריה להנהגת ההורים במקיף ח’ ראשון לציון יצאו במיזם ובמאמץ אזרחי למען החיילים הפצועים בבתי החולים

נתינה מכל הלב, נציגי הנהגת ההורים במקיף ח’. צילום:פרטי.

בימים קשים אלו, כאשר החיילים שלנו נלחמים בחזית והמשפחות חזקות בעורף, לא נותר לנו אלא להישאר מאוחדים ולתרום את חלקנו ככל האפשר בדרך המשפיעה והטובה ביותר

תלמידות מקיף ח’ בעבודת אריזת המארזים לחיילים הפצועים. צילום: פרטים.

דוגמה לתרומה שכזאת היא מעשה מעורר השראה, מיזם של הנהגת ההורים בבית הספר חיים בר לב (מקיף ח׳) בראשל”צ, שהתארגן בכדי לתמוך בחיילים פצועים ולשמח אותם לכבוד ט”ו בשבט.

המארזים המוכנים. צילום:פרטי.

במהלך השבוע האחרון, ארגו הנהגת ההורים יחד עם מורי ותלמידי בית הספר את מבצע “ט”ו בשבט לחיילים״. הצוות, ההורים והתלמידים תרמו, רכשו וארזו מארזים של פירות יבשים שנשלחו לחיילים פצועים שמחלימים במחלקות השיקום בבתי חולים.

בזכות איסוף תרומות מהורי בית הספר, נרכשו פירות יבשים ומארזים, אשר נארזו על ידי תלמידי כיתת י”ב נחשון. נציגים מהורי ההנהגה נסעו לבתי החולים ולמחלקות השיקום בכדי לחלק את המארזים ולשמח את החיילים לקראת החג. מטרת המבצע לדברי היו”רית מירב גינת הייתה להעביר לחיילים תחושת הוקרה והערכה על גבורתם, להזכיר להם כי עם שלם עומד מאחוריהם, וכמובן להעניק להם חוויה טעימה המקושרת למסורת של העם היהודי, שמזכירה לנו שאין לנו ארץ אחרת. על מנת לתמוך במסר כל מארז כלל גם מכתב אישי מלא באהבה ובתודה.

מירב גינת יו”רית הנהגת ההורים הבית ספרית של המקיף: “אי אפשר להתעלם מהדוגמה האישית היפה שנתנו ההורים המוכיחים הלכה למעשה את יישומם של ערכים כמו הדדיות, סולידריות, אנושיות ועזרה לזולת.
משפחת מקיף ח׳, המורכבת מתלמידים, הורים וצוות הוראה תרמה בצורה אקטיבית לתמיכה בחיילים ולחגיגת ט״ו בשבט. אנחנו גאים לראות הלכה למעשה שגם ההורים מצטרפים למסורת הנתינה והמעורבות החברתית המפוארת של בית הספר. גאים בכם!”.

השארת תגובה