סיפור התעללות והזנחה בראשון לציון של 2 כלבות שהיו קשורות בקור ,בגשם ללא אוכל ומים, הסתיים בעזרתו של צוות הצלה

התעללות והזנחה, מתוך סרטון הוידאו של פעילי בעלי החיים.

בגשם ובקור צוות הצלה של השירות הווטרינרי העירוני יחד עם איריס חזן יועצת ראש העיר לנושא בעלי חיים שחרר שתי כלבות שעברו התעללות והזנחה קשה והושארו ללא אוכל ומים

הכלבים שנמצאו בשטח. צילום: פעילי בעלי חיים.

השירות הווטרינרי העירוני בראשון לציון שחרר השבוע 2 כלבות שעברו התעללות והזנחה קשה ,הוחזקו בתנאים ירודים ללא אוכל, מים או קורת גג. הכלבות הוחזקו על ידי אדם עם תלונות רבות בנוגע לתנאי החזקה ירודים של כלבים.

הפנייה בנוגע לכלבות הקשורות התקבלה על ידי תושבים שפרסמו בקבוצות וואצאפ של בעלי חיים ופייסבוק שונות ובנוסף פנו למוקד העירוני וחלקם גם לאיריס חזן יועצת ראש העיר לנושא בעלי חיים. בעקבות כך הפעילים חן דנאור, שירה לב ויפית לוי יצאו לשטח, חן ויפית יצרו קשר עם איריס חזן .

חן הייתה בקשר רציף מהשטח ועידכנה את איריס חזן מה קורה. איריס חזן מול הוטרינר הראשותי כיוונה את הפיקוח להיכן להגיע על מנת לאסוף את הכלבים שחולצו ע”י חן, שירה ויפית שנכנסו לתוך המתחם והסתובבו שם שלוש וחצי שעות שהן מבקשות בנימוס ממנהל המקום אלי שישחרר להן את הכלבות.

פקח בעלי החיים של השירות הווטרינרי ,יאיר מעיין הגיע ואסף את הכלבים מהפעילות שהיו בשטח וחילצו את הכלבות.

יועצת ראש העיר לנושא בעלי חיים איריס חזן: ” הנני שמחה שיש שיתוף פעולה פורה בין פעילי בע”ח והמחלקה הווטרינרית של עיריית ראשון לציון ויש סוף טוב לסיפור הזה” .

סוף טוב הכל טוב. צילום: פעילי בעלי חיים.

ד”ר רפאל וטורי שטיפל בכלבות מספר כי הן הגיעו ללא שבב, מוזנחות, מורעבות ועם קרחות בעקבות עקיצות פרעושים. הן קיבלו במרפאה חיסונים וטיפולים נגד טפילים חיצוניים וטפילי מעיים, וכעת הן מועמדות לאימוץ.בשירות הווטרינרי העירוני מתכננים לפעול כעת מול הבעלים.

ממתינות לאימוץ. צילום: פעילי בעלי חיים.

בנוגע לאימוץ של הכלבות ניתן לפנות לשירות הווטרינרי העירוני, בטל’: 050-4006412

תגובה אחת

  1. נועה הגב

    למה לא מפרסמים את שמו של החלאה? אם יש עליו תלונות למה ממשיכים לאפשר לו לאמץ??

השארת תגובה