חולמת בגדול וכבר מבצעת! שחר אופק יזמית צעירה ונמרצת מראשון לציון פותחת את קהילת הנשים היזמיות בעיר וללא עלות!

כבר התחילה בפעילות, שחר אופק. צילום:פרטי.

נשים יזמיות בראשון לציון: קהילה חדשה נפתחת! שחר אופק, יזמית צעירה מראשון לציון, בעלת עסק לניהול רשתות חברתיות, חולמת בגדול ומגשימה: פותחת לראשונה קהילת נשים יזמיות בעיר, בשיתוף פעולה עם מרכז הצעירים ראשון לציון

את ההשראה לקחה אופק מפרוייקט דומה בגרמניה והיא מפרטת: “לפני כמה חודשים נסעתי לביקור אצל המשפחה שלי בגרמניה,” מספרת שחר. “אחותי שכנעה אותי לבוא איתה לקהילת הנשים היזמיות שהיא מנהלת בעיר. כבר מהרגע הראשון הרגשתי בבית. האווירה הייתה כל כך תומכת, מעוררת השראה ומלאה ברצון הדדי לעזור. ידעתי מיד שאני רוצה להביא את הקסם הזה גם לראשון לציון.”

“החוויה בגרמניה הדגישה עבורי את החשיבות של קהילה תומכת עבור נשים יזמיות. יזמות זה לא קל, יש הרבה אתגרים בדרך, וזה יכול להיות מאוד בודד לפעמים. קהילה נותנת לנשים יזמיות את המקום שבו הן יכולות לחלוק את החוויות שלהן, לקבל תמיכה ועצות, וללמוד אחת מהשנייה.”

“כשחזרתי ארצה פניתי לעידן ממרכז הצעירים, והוא אהב מאוד את הרעיון וחשבנו ביחד איך אפשר לקדם את זה. שיתוף הפעולה עם מרכז הצעירים נותן לקהילה תשתית איתנה ותמיכה משמעותית, ומאפשר לנו להגיע ליותר נשים יזמיות בעיר.”

קהילה תומכת לכל שלב ביזמות:

“קהילת “נשים יזמיות ראשון לציון” פתוחה לנשים בגילאי 25-40,** בעלות עסק פעיל או נשים שחולמות להקים עסק משלהן,” אומרת שחר. “המטרה שלי היא ליצור מקום מפגש ייחודי, שבו נשים יוכלו לחלוק ניסיון, לקבל תמיכה ועצות, ללמוד אחת מהשנייה ולפתח יחד את העסק שלהן.”

מפגשים מרתקים ומגוונים:

הקהילה תציע מגוון רחב של מפגשים פעמיים בחודש, ביניהם: סדנאות מעשיות לפיתוח אישי ועסקי: ניהול זמן, שיווק, גיוס הון, בניית תוכנית עסקית ועוד.
הרצאות מרתקות מפי יזמיות מובילות: סיפורי הצלחה, טיפים ועצות מעשיות.
מפגשי נטוורקינג: יצירת קשרים עסקיים, שיתופי פעולה וחברות חדשות.

השתתפות בקהילה היא בחינם!

אל תבזבזו זמן , עכשיו זה הזמן הנכון לפעול, שחר אופק ממריצה אתכן להתחיל ליזום ולפתוח את העסק שחלמתן עליו. צילום: פרטי.

רוצות להצטרף ולקחת חלק בקהילה תומכת ומפרה הירשמו עכשיו, קבוצת וואטסאפ:

להצטרפות לחצו כאן!

בואו יחד ניצור קהילה חזקה ומשגשגת של נשים יזמיות בראשון לציון!

2 תגובות

  1. הילה שטרן הגב

    אשמח להכיר .
    יש עסק בקוסמטיקה רפואית

  2. הילה שטרן הגב

    0524267030 קוסמטיקאית רפואית

השארת תגובה