השירים של האזרחים הוותיקים בראשון לציון הולחנו והפכו לספר מרגש

אזרחיות ואזרחים ותיקים שהשתתפו בסדנת כתיבה יוצרת של האגף לאזרחים ותיקים בעיריית ראשון לציון, כתבו שירים על חוויות חייהם שהפכו לספר מרגש. חלק מהשירים אף הולחנו.

במהלך החודשים האחרונים השתתפו האזרחים הוותיקים בסדנת כתיבה יוצרת. לאחר הלמידה והכתיבה, סייעה להם עיריית ראשון לציון, שליוותה את המשתתפים לאורך כל התהליך, לאגד את השירים לאסופת טקסטים מקוריים ומרגשים שהפכו לספר מיוחד שזכה לשם “כתיבת הלב”.

השירים הועברו לתלמידי כיתה יא’ במגמת המוזיקה בתיכון רבין-אמירים שהלחינו אותם. אמש (ב’), באירוע מרגש במעמד ראש העירייה – רז קינסטליך, הציגו התלמידים את השירים בפני האזרחים הוותיקים ובני משפחותיהם.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “האזרחים הוותיקים הם הלב הפועם של העיר, ואנו מחבקים אותם ופועלים לרווחתם במגוון תחומים. מרגש לראות איך הם מגשימים את עצמם ומוכיחים שבכל גיל אפשר להתנסות בדברים חדשים וליצור.

“המיזם המבורך מצטרף לעוד מיזמים ותוכניות שעיריית ראשון לציון מעניקה לאזרחים ותיקים במטרה לספק להם תמיכה חברתית ורגשית ולחזק את הקשר עם בני הגיל השלישי תושבי העיר ואת הקשר הבינדורי”.

לאורך כל השנה מציעה עיריית ראשון לציון לאזרחים הוותיקים בני הגיל השלישי מגוון רחב של פעילויות, ביניהן: סדנאות במגוון נושאים והרצאות רבות לקבלת כלים וידע להתמודדות עם אתגרי הגיל השלישי; פעילות “שלישי חופשי לגיל השלישי” ופעילויות חברתיות במועדונים, שיעורי ספורט ברחבת בניין העירייה, מפגשים וביקורים של בני נוער ומתנדבים לחיזוק הקשר הבינדורי ועוד.

השארת תגובה