בנבחרת המועמדים של סיעת ‘מאמינים בראשון’ שסימנה נ’ -נמצא גם הרב דוד גבאי הוותיק והמוערך בעיר

מאמינים בראשון.

כדי ששולחן יעמוד בצורה יציבה, עליו להיות עם ארבע רגליים. כך הרגל הרביעית בנבחרת המועמדים של סיעת ‘מאמינים בראשון’ שסימנה נ’ – הוא הרב דוד גבאי הוותיק והמוערך

דוד גבאי מקבל את ברכתו של הרב הצדיק רבי יורם אברגל זצל. צילום: מאמינים בראשון.

הרב גבאי הוא מאנשי הציבור הוותיקים והמוערכים בעיר, ובמסגרת תפקידו כיו”ר המועצה הדתית בעבר, ביצע מהפכה במערך הכשרות והפך אותה לנגישה ויעילה עם תודעת שרות גבוהה. גם בתפקידו הנוכחי כמנכ”ל המועצה הדתית במשך עשרות שנים, הוא מעניק שרותי דת מיטביים, לכל פונה ולכל תושב, ללא שום הבדל מהיכן הוא מגיע או למי הוא שייך.

דוד גבאי עם מרן הרב עובדיה יוסף זצל. צילום: מאמינים בראשון.

הרב גבאי מכהן כיושב ראש הנהלת בית הכנסת  המרכזי ‘בית ניסים’ בשכונת ‘אברמוביץ’ בעיר, ועומד בראש עמותת ‘עניין של חיים’, הפועלת בל רחבי הארץ לעידוד הילודה ומעניקה עזרה וסיוע למשפחות במצוקה.

מאמינים בראשון.

הרב דוד גבאי מספר: “כל תושב בעיר ולא משנה מהי זהותו הדתית, נזקק לשירותי המועצה הדתית. ולכן תפיסת עולמי היא: להתחבר לכלל הציבורים בעיר ולהפחית את העוינות והקיטוב בחברה הישראלית, כפועל יוצא מכך, ומלבד השרות הפורמאלי והמתחייב שנותנת המועצה הדתית. במסגרת תפקידי כיו”ר בית הכנסת בית ניסים, אני יוזם אירועים קהילתיים עבור תושבי השכונה, כמו הקפות שניות, ל”ג בעומר, אירועי סליחות ותפילות ראש השנה וכיפור. בית הכנסת הפך למרכז קהילתי שכונתי בצורה מכילה, מכבדת ואוהבת, בהשתתפות אוכלוסייה גדולה שאינה מוגדרת ‘דתית’, הזוכה לתרבות יהודית ומסורת בצורה מונגשת ומותאמת לכולם.

דוד גבאי מתברך מהרב הצדיק רבי יקותיאל אבוחצירא שליטא. צילום: מאמינים בראשון.

“הראייה המאחדת שלי, יצרה קשר טבעי עם ראש הסיעה וחבר מועצת העיר הרב שמואל ג’מיל. הרצון להיות מודל של הארת פנים וחיבור לכלל הציבורים בעיר הוא דבר שמשותף לשנינו, וטבעי שאני יהיה חלק מהסיעה הנהדרת שהוא עומד בראשה. אני מאמין בחיבורים ובשיתופי פעולה, כך נוכל למנף את העשייה למען הציבור ביתר שאת וממקום של השפעה יותר גדולה”.

דוד גבאי עם מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליטא. צילום: מאמינים בראשון.

“אני פונה לכל תושבי העיר שחשובה להם מסורת יהודית ומורשת ישראל ,יש כאן הזדמנות שלא הייתה עד היום, לקבל מסורת שאינה מבוססת על מגזר או עדה מסוימת ופתוחה לכל יהודי באשר הוא. מי שרוצה להיות חלק מהאחדות המרשימה שנוצרה כאן, במסגרת ‘מאמינים בראשון’, בה חברים נציגי ציבור מכל המגזרים, ומכל גווני הקשת של הציבור בעיר, ואני גם נמנה על ‘נבחרת העשייה’ הזו – בתמיכה והצבעה לרשימה בבחירות הוא נכנס למשפחה הזו. כך נוכל להמשיך ולייצר מסורת ונשמה ברוח אהבת ישראל לעוד חמש שנים, למען כל תושבי העיר ללא יוצא מהכלל”.

דוד גבאי מתברך מהמקובל הרב יצחק בצרי שליטא. צילום: מאמינים בראשון.
נועם חדד ,דוד גבאי ושמואל ג’מיל.

השארת תגובה