הכירו את איציק אבשלומוב חבר מועצה ומתמודד לראשות העיר ראשון לציון

איציק אבשלומוב.

כמו שכולנו יודעים הבחירות לראשות העיר הם בשבוע הקרוב, רגע לפני הבחירות למועצה ולראשות העיר, אנו רוצים להציג בפניכם את המתמודד הנוסף לראשות העיר מר יצחק אבשלומוב המחזיק בתואר משנה לראש עיר מזה כ 5 שנים

יצחק אבשלומוב הקים לאחרונה את רשימת ראשון אחרת למועצה, והוא מחזיק בתפקיד יו”ר הרשימה.
אבשלומוב מכהן כבר 10 שנים כחבר מועצת עיר,
ולפני כשנה קיבל החלטה להתמודד גם לראשות העיר, אבשלומוב החזיק בתיק קידום עסקים בין השנים 2013 ועד 2018.

החל מ 2018 כמחזיק תיק התחבורה, בזמן כהונתו בלט אבשלומוב במיוחד כאשר ניהל מאבק ממושך מול משרד התחבורה וכן כנגד חברת נת”ע המבצעת של תוואי הרכבת הקלה בעירנו, וזאת על רקע מחלוקת על סגירת נתיבי תנועה שלא לצורך ואף על ביטול נתיבים וכיכרות שגרמו למחנק באזור התעשיה המערבי בעיר.

כמו כן ניהל מאבק מול חברת נתיבי איילון על סגירת ציר התקומה ,וייזכר תמיד כחבר המועצה שיצא להפגין כנגד נתיבי איילון ב2019 מידי שבוע כנגד ביטול הכיכר ברח’ התקומה.

אבשלומוב גם קרא לא פעם לראש העיר לסייע לו במאבק , והתוצאות לא אחרו להגיע , בעקבות מאבק זה זכתה העיר למקצה שיפורים, ובהסכמה מול משרד התחבורה וחברת נת”ע.

אבשלומוב חגג באוקטובר יום הולדת 60 ,בזמן ניהול קמפיין הבחירות, אך לצערו ה-7 לאוקטובר טרף את הקלפים והוא קרא לתומכיו להפסיק את העיסוק פוליטיקה בזמן מלחמה ,אבשלומוב ידוע כחבר מועצה נעים הליכות וכאדם שדבק במשימות , הוא מאחל הצלחה לכל המתמודדים ולכל עם ישראל ברכת ימים שקטים וטובים יותר.

השארת תגובה