כולל טעימות! ב-6 במרץ יתקיים אירוע השקה חגיגי לסדרת השוקולד של פררו רושה בקניון עזריאלי ראשונים ראשון לציון וכולם מוזמנים!

החנות החדשה. צילום: יח”צ.

רשת נוטלה שוקולד אקספיריאנס ממשיכה להתרחב ומשיקה חנות חדשה בקניון עזריאלי ראשונים

צילום: יח”צ.

שוקולד אקספיריאנס הינה חנות קמעונאית מעוצבת המגישה, בין היתר, מוצרים טריים שהוכנו עם נוטלה ומציעה תפריט מיוחד באוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים. זאת לצד חבילות “עשו זאת בעצמכם” ומוצרים ייחודיים לצרכן. נוטלה שוקולד אקספיריאנס (“Nutella by Chocolate experience”) ממנפת את הפופולריות והחוזק של מותג נוטלה מעבר לקיים ומאפשרת לצרכנים לחלוק את אהבתם למותג.

צילום: יח”צ.

עד כה פתחה הרשת ארבעה סניפים ברחבי הארץ לרבות במתחם מיי בייבי בירכא, עופר הקריון בקרית ביאליק ובסינימה סיטי בראשון לציון . כעת, משיקה הרשת חנות נוספת בקניון עזריאלי ראשונים.                        

החנות תפעל בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-22:00 ובימי שישי, שבת וחגים בהתאם לשעות הפעילות בקניון.

בתאריך ה-6 במרץ 2024, החל מהשעה 16:00, יערך בחנות החדשה בקניון עזריאלי ראשונים אירוע השקה חגיגי לסדרת טבלאות השוקולד החדשות של פררו רושה, במסגרתו יוצע למבקרים להתנסות ולטעום את טבלאות השוקולד החדשות.

טבלאות השוקולד האיכותיות של פררו רושה מעניקות את חוויית הטעם הייחודית של פררו רושה, הנובעת מהמומחיות של פררו ואהובה על ידי דורות שלמים בכל העולם. הסדרה כוללת שלושה טעמים לבחירה:  שוקולד חלב ואגוזי לוז, שוקולד מריר ואגוזי לוז ושוקולד לבן ואגוזי לוז . כל אחת מטבלאות השוקולד עשויה רכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה והתוצאה היא התענוג המפתיע בטעמה של כל קוביה וקוביה בסדרה.

מידע נוסף על Nutella by Chocolate Experience ניתן למצוא בעמוד האינסטגרם של שוקולד אקספריאנס.

צילום: יח”צ.

השארת תגובה