כנס ייחודי לנשים ובעלות העסקים תושבות ראשון לציון לרגל יום האישה הבינלאומי

האגף לקידום עסקים במנהל קהילה והמשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשון לציון שמחים להזמין גם השנה את נשות ובעלות העסקים תושבות העיר והסביבה לכנס ייחודי רק להן לרגל יום האישה הבינלאומי. 

אז אם את בעלת עסק בעיר או הסביבה, הכנס הזה הוא בשבילך! בואי ליהנות מחוויה מעצימה, ממגוון סדנאות פרקטיות שיסייעו בהצמחת העסק שלך, מארגז כלים עשיר להתפתחות אישית ומקצועית, ומנטוורקינג עם נשות עסקים בעיר.   

עלות כרטיס לכנס –  40 ₪, בהרשמה ותשלום מראש. 

מה בתכנית הכנס? 

08:30 – התכנסות, קפה ומאפה

09:30 – ברכות – במעמד רז קינסטליך – ראש העירייה |   ליאל אבן-זהר – מ”מ וסגנית ראש העירייה 

​09:45 –  מ-“לא נעים לי…” ל-“נעים  מאוד!” – תקשורת אסרטיבית עם לקוחות. | מרצה: רונית כפיר 

איך להפסיק להתנצל, ללמוד לגבות כשצריך, לעבוד עם חברים שמבקשים “רק תעיפי מבט” ומה הכי כדאי לענות כשלקוח אומר לך “זה יקר לי…”. על חסמים והרגלים שמחבלים בהתנהלות וברווחיות שלנו כבעלות עסקים עצמאיות. סיפורי הצלחות וכשלונות בניהול עסק עצמאי – על המיומנויות החשובות ביותר בתקשורת אסרטיבית עם לקוחות. 

11:15 – הפסקה קצרה

11:30-  סדנאות יישומיות לבחירה (ניתן לבחור סדנה אחת בלבד)

סדנה 1: המכחול הדיגיטלי של בינה מלאכותית – מנחה: אור פלח | סדנה פרקטית ליצירת תוכן ויזואלי ייחודי המותאם לעסק שלך בה תקבלי כלים פרקטיים ליצירת בנק תמונות באמצעות כלי בינה מלאכותית. 

סדנה 2: כותבות ומנצנצות – מנחה: מיכל ונדר אסנין – GANTTI | סדנה קצרה וקולעת שתאפשר לך לפזר את אבק הכוכבים שלך, בסיומה תוכלי לחגוג תוצאות מרשימות בפוסטים שתכתבי. מה גורם לפייסבוק לקדם את הפוסט שלנו? איך נכתוב כך שיגיבו לנו? איך נשווק בלי למכור? 

סדנה 3: העצמת קשרים – אמנות בניית קהילה – מנחה: דקלה אפשטין | סדנה מעשית ליצירה, פיתוח ושימור של קהילה מניבה לאורך זמן, במהלכה תלמדי מדוע חשוב לבנות קהילה, מהם המרכיבים המנצחים לבנייתה ואיך לבנות קהילה משלך המותאמת לעסק שלך.  

12:45  – ארוחת צוהריים (חלבית)

​13:15 –  מופע סטנדאפ – “צוחקים סיפור אהבה”‘  מופע של מירב לויאן | מופע הומור על אהבה ועל זוגיות, על איך מוצאים ועוד יותר על איך שומרים על הביחד. שעה של הומור על החיים עצמם, על דיאטה וספורט על ילדים, שחיקה והתעוררות ועל כל מה שבינו ובינה. 

14:30 – סיום משוער

הכנס מיועד לנשות עסקים תושבות העיר ו/או בעלות עסק בעיר והסביבה.

לסילבוס הכנס המלא, לחצי כאן

הערות חשובות:

  • הכנס יתקיים במוזיאון אגם, רח’ מיש”ר 1, ראשון לציון. 
  • חניונים סמוכים: חניון מוזיאון אגם / חניון בית המשפט / חניון בית מכבי / חניון התחנה המרכזית החדשה

​לפרטים נוספים אודות הרישום לכנס: אגף קידום עסקים, מינהל קהילה – 03-9682467 / 03-9682528 / 054-6728199 | kidumasakim@rishonlezion.muni.il

מתי ואיפה?

מתחיל: יום רביעי, 06.03.2024 8:30 מסתיים: יום רביעי, 06.03.2024 14:30
מוזיאון אגם, רח’ מיש”ר 1, ראשון לציון

השארת תגובה